Gå til innhold

God of War III kjem til PlayStation 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Strategien for denne generasjonen konsoller er visstnok å lansere overhalte PS3 spill. Supert.

 

Strategien er nok å gi dem som ikke har hatt en PS3 mulighet til å spille noen av dem bedre spillene ifra forrige generasjon. Og som en bonus får fans mulighet til å spille sine favoritter i en bedre versjon.

 

Det er som du skriver...supert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Selv håper jeg på flere.

 

Jeg vil ha Skyrim,Mass Effect 1-3, Ni No Kuni: Wrath of the Witch, Bioshock 1-3, The Witcher 2, Uncharted 1-3, Dead Space 1-3, Heavy Rain, Beyond: Two Souls, Red Dead Redemtion, Dishonered osv osv osv.

 

Lista er lang over spill jeg vil spille igjen og med bedre grafikk. Dette er hva som er forskjellen på konsoll og PC gaming. På PC så kan en ofte spille dem igjen og grafikken skalerer etter hvilke hardware du måtte ha der å da. Spillene blir gjerne penere da du har fått bedre hardware siden lansering.

 

På konsoll så er du låst fast...og løsningen er remake eller remaster. Hadde det vært slik at det ikke var noe nytt på PS4 så hadde jeg skjønte endel konsoll spillere hadde reagert. Men det er haugevis av spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

GOW3 var et gigantisk gjesp fra begynnelse til slutt

 

Mens jeg synes det er det mest episke spillet som noengang har vært. Første sekundene så får du bokstavelig talt alle gudene etter deg mens du klatrer opp Olympus ved hjelp av Titans. Helt insane boss battle med Poseidon. GoW serien har alltid vært det mest mannlige spillet av alle hehe. Det får testosteron nivået ditt til å flyte over. Syns det er helt rått. GoW 3 syns jeg er beste i serien.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Problemet med de nye konsollene er at de ikke har klart å spytte ut noen interesante og nyskapende "next gen" spill ennå. Så, den beste strategien de har er å resirkulere gamle spill med polert grafikk og forbedret spillflyt. Patetisk!

 

Siden PC som har ekstremt bedre maskinvare heller ikke har noe next-gen spill så faller argumentet litt samens. Er opp til spill utviklere å pushe spill videre og så langt så virker det som maskinkraft har lite å si. Ja spillene blir større og penere men denne next-gen opplevelsen lar seg vente.

 

Når VR blir lansert for forbrukere så starter next-gen kapittelet.

Lenke til kommentar

 

Problemet med de nye konsollene er at de ikke har klart å spytte ut noen interesante og nyskapende "next gen" spill ennå. Så, den beste strategien de har er å resirkulere gamle spill med polert grafikk og forbedret spillflyt. Patetisk!

 

Siden PC som har ekstremt bedre maskinvare heller ikke har noe next-gen spill så faller argumentet litt samens. Er opp til spill utviklere å pushe spill videre og så langt så virker det som maskinkraft har lite å si. Ja spillene blir større og penere men denne next-gen opplevelsen lar seg vente.

 

Når VR blir lansert for forbrukere så starter next-gen kapittelet.

Fordi de selskapene som har råd til å pushe grafikken gjør det ikke på pc, da det fører til at de ikke selger nok av spillene sine på console, i over 10 år har consoler trukket ned grafikken på Pc. Hadde det ikke vært for ay bf4 skulle også være på consoler, hadde den hatt latterlig mye bedre grafikk.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...