Gå til innhold

Skal Microsoft gjenopplive klapptelefonen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stilig hengsel. Minner om noen skapdørhengsler jeg har sett før, men da åpenbart uten elektronisk forbindelse mellom dør og skrog, slik Microsoft har her.

Det ser ut som hengslet er avhengig av at begge "dørbladene" er relativt tykke. Spørs om det slår så godt an nå for tida.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Får no håpe at den blir tynnere enn ilustrasjonen fra patentdokumentet ellers kan de bare droppe hele ideen. Kan være intressant om den er like tynn (brettet, sånn ca) som vanlige telefoner nå.

 

Vil gjerne gjøre det mulig å ha med seg litt større telefoner i lommen. Sliter litt med Note serien, om den kunne deles på 2 og likevel være like tynn hadde det vært genialt.

Lenke til kommentar

Jeg trekker tilbake det om tykkelse. Det er ingenting i patentet som tyder på at dette må bli tykt. Jeg tror faktisk det kan bli tynt nok i massevis for de fleste, selv om det neppe setter rekorder. Jeg tror det kan gi mye bedre lommevennlighet enn andre telefoner med like stor skjerm (totalt). Skjermprodusentene klarer å lage ganske tynne kanter så det trenger ikke bli noen stor søm mellom skjermene heller. Jeg tipper ned mot 3-4 mm søm.

Lenke til kommentar

Tja, hvorfor ikke? Åpne telefoner har jo en del bakdeler, som at en tynn "vanlig" smarttelefon må ha beskyttelse som gjør den "tjukk" for at den skal være brukbar etter noen tusen ganger nedi lommer med diverse andre bruksgjenstander som nøkler, hasj og lighter.

 

Vi får se, men ser vel ingen grunn til å kalle det ræva før det kommer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Surface Pro får svært positiv omtale, og vi som har en er solgt.

 

Det er fortsatt rom for masse forbedringer, men gjennomgangstonen blant de som finner seg til rette med en Surface Pro, er at enheten fjerner behov både for tablet og laptop.

 

Jeg ser ikke for meg at jeg noen gang kommer til å kjøpe en tablet eller laptop igjen, når det finnes tabletPCer som dette. Og enn så lenge så er det Microsoft-produktene som skiller seg ut i segmentet, men det kan jo endres når som helst.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...