Gå til innhold

Anonymous med massiv aksjon mot terrorgruppen IS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er så latterlig som det kan bli;

skrev en representant for den innflytelsesrike forskningsstiftelsen Council on Foreign Relations en artikkel hos nettstedet Foreign Policy hvor han foreslå at USA skulle «omfavne» innsatsen til grupper som Anonymous, og kanskje til og med gi dem ressurser

Skrikes om at Anonymous er terrorister både her og der, hele tiden. Land, myndigheter og "alle andre" vil slå fingrene av dem og sette hele gjengen i fengsel. Men så skjer det.... de gjør noe som motstanderne vinner på (motstandere av Anon)... de hylles som helter... alt er tilgitt og de kommer inn i varmen... :wallbash: :wallbash: :wallbash:

 

Jeg har lest innlegg fra flere på forumet som har vært sterke motstandere av Anon, jeg håper virkelig ikke dere kommer til å hylle dem for dette. Å støtte Robin Hood hvis han stjeler 1000 ganger og gir bort 100 ganger blir for dumt for meg.

 

Og vær så snill ikke diskuter med meg om jeg støtter dem eller ikke og om jeg synes denne aksjonen var bra eller ikke. Jeg har min mening, men den er irrelevant i forhold til denne kommentaren.

 

Edit; Greit å hylle R. Hood hvis man ikke ser på de 1000 tyveriene som tyverier eller man mener han har gitt bort 1000 av 1000 ganger :D

Endret av Dante's Inferno
Lenke til kommentar

Det er nettopp det. "Anonymous" eksisterer ikke. Personene som assosierer seg med det forandrer hele tiden, og handlingene til "Anonymous" er bare så edle som hver enkelt person er. Hvem som helst kan finne på å kalle seg "Anonymous" når de gjør noe slikt.

Lenke til kommentar

Min fiendes fiende, er min venn.

 

Lyder ordtaket, og ikke akkurat noe nytt fenomen.

Og selv om det ikke nødvendigvis alltid stemmer, så er det ofte på kort sikt en sannhet med modifikasjoner.

 

Jeg vil tro også en del ser skyggesiden ved dette. Men når uansett sjansen byr seg, hvorfor ikke ta den.

Endret av Andrull
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg føler det litt som om jeg ser på en type kreft bekjempe en annen.

Det kortsiktige resultatet er for så vidt bra, men jeg vil være forsiktig med å juble.

 

Kreft? Greit at disse gruppene har noen heller tvilsomme aksjoner på samvittigheten, men med tanke på den kraften de har og stiller myndigheter i skyggen med sine aksjoner mot IS, KKK, og TomCrusianerene så blir det bare litt svakt og kalle det kreft....

Lenke til kommentar

Ganske idiotisk av Anonymous.

 

Mer verdt for etteretning å vite hva IS skriver om, enn å shutte ned noen kontoer for at de skal dukke opp igjen et annet sted. Tror det er mange irriterte etteretningsanalytikere der ute nå.

Du får det til å høres ut som om at IS bare driver rapportering på sosiale medier... Rekrutering er et problem

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...