Gå til innhold

Du blir ikke kvitt Internet Explorer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De som bruker Windows 7 eller Windows 8 i dag, vil få muligheten til å bytte over til nye Windows 10 gratis. Lisensen vil imidlertid gjelde kun ett år, så etter det må du betale for å bruke de videre.

Dette er noe helt annet enn jeg fikk inntrykk av tidligere. Først gikk media påståelig ug og sa Win10 skulle bli gratis. Så viste det seg at gratis kun var i en kampanjeperiode. Deretter at det kun gjaldt de som hadde kjøpt og betalt for Win 7/8 og benyttet seg av tilbudet i kampanjeperioden. Nå står det jammen at selv de får bare en shareware-versjon som må betales for etter hvert, eller avinstalleres. Gratis-påstanden bare renner ut i sanda og folk som hadde lyst til å benytte seg av det sitter skuffet tilbake. All PR er god PR? Jeg tviler. For noen er dette dråpen som får de over til et eller annet Linux-basert OS. Særlig ved utløp av kampanjen. Se V.Haugens innlegg.

 

Angående nettleser spiller det liten rolle om Firefox, Chrome eller Vivaldi blir lastet ned med IE eller Spartan.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Jeg tror (og håper) det er TEK som har misforstått her, det jeg har hørt er at oppgraderingen er gratis i et år, dvs at tilbudet gjelder i et år, men om du benytter deg av tilbudet beholder du lisensen i "evig tid"

 

AtW

 

Dere har rett; Det er tilbudet som har ett års gyldighet. Beklager feil i artikkelen. Takk for tips! :-)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...