Gå til innhold

TEST: Huawei Ascend G7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må vaske hendene dine, Einar Eriksen! ;-)

Det er muligens en bieffekt av å eie en rundt 30 år gammel Volvo (Very Odd Looking Vehicular Object). :p

 

Ellers reagerte jeg på at skjermen ser sprukket ut på bilde nr 2 av 3.

 

Beklager OT. Det ser ut som en bra telefon for de som prioriterer noe bedre batteritid fremfor høy ytelse.

Lenke til kommentar

Du må vaske hendene dine, Einar Eriksen! ;-)

 

Mamma? Hvordan har du klart å registrere deg på diskusjon.no?

 

 

Du må vaske hendene dine, Einar Eriksen! ;-)

Det er muligens en bieffekt av å eie en rundt 30 år gammel Volvo (Very Odd Looking Vehicular Object). :p

 

Ellers reagerte jeg på at skjermen ser sprukket ut på bilde nr 2 av 3.

 

Beklager OT. Det ser ut som en bra telefon for de som prioriterer noe bedre batteritid fremfor høy ytelse.

 

Drister meg til å svare på OT: Det er synd å si det, men den 27 år gamle Volvo-en er byttet ut med en 14 år ny Jeep Cherokee fordi jeg trengte plass til hundebur. Jeg tør dessuten påstå at korrelasjonen mellom bilens alder og timer med nøvendig skruing ikke er lineær positiv, men heller begynner å flate ut etter kort tid. Kanskje går den til slutt ned fordi bare de beste bilene overlever så lenge, inkludert gamle Volvo-er? Har foreløpig merket lite forskjell på antall timer skruing selv om den nye bilen er 13 år nyere, noe skitne fingre kunne ha vitnet om – hadde det ikke vært for at det var den seks år gamle sykkelen som sto for tur akkurat denne gangen.

 

Skjermen er ikke sprukket. Det du ser der er faktisk en vindmølle i soloppgang eller solnedgang, hvor fremmed disse tre ordene enn er for en Tromsø-boer!

 

Lærte meg ett nytt ord idag: "Overflatekomprimert"

Det er kanskje et litt dårlig ord, men poenget er at glasset inneholder aluminiumsilikat med natrium. Natriumet på overflaten erstattes med kalium ved at natriumet tidligere slipper taket når temperaturene er høye. Glasset får en høyere tetthet ytterst fordi kaliumatomene er litt større, altså er glasset tettere på overflaten. At overflaten er komprimert mener jeg er riktig å si. Å bruke «overflatekomprimert glass» som uttrykk i testen uten å forklare det er nok kanskje litt på kanten, siden det egentlig bare er et ord jeg fant på og som på ingen måte er innarbeidet noe sted.

Endret av EinarEriksen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...