Gå til innhold

Valve får rapp på fingrene etter dårlig kundeservice


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Non-profit grupper er en spøk, det er en selvfølge at de er ute etter profitt. Til og med fri-Kirker må gå i overskudd hvis ikke vil de bli lagt ned.

 

Non-profit grupper er ute etter så høy fortjeneste som mulig, det er ikke uten grunn at ex-lederne for Greenpeace har egne villaer i Italia. Jeje.

 

Men back to OP, Steam har bare fått 717 klager? hvilken tidsperiode er dette snakk om? Hvis det er månedsbasis så er det ekstremt lavt antall klager og jeg forstår hvorfor de ikke har brukt mer ressurser på kundebehandlingen av klager hvis det er situasjonen. Når det er sagt kan jo alt bli bedre...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har aldri noensinne måtte tatt kontakt med supporten til steam, så hvordan denne opplevelsen er vet jeg ikke. Men som fast bruker av steam de siste 8 årene er jo det imponerende i seg selv at de har levert en tjeneste som er så stabil at jeg ikke har hatt behov for support en eneste gang i utgangspunktet.

Lenke til kommentar

Har ingen gode erfaringer med Valve kundestøtte. Får inntrykk av at de kun leser subject på sakene som blir sendt til de, antakeligvis fordi de har veldig mye å gjøre eller blir målt i antall saker de må løse per tidsenhet. Mitt siste møte med de var at jeg ba om å få fjernet et spill fra min samling, siden jeg ikke fikk lagt til "Complete edition" av samme spill når jeg eide spillet. Svaret jeg fikk var "Slik skjuler du spill i ditt bibliotek: [link]", men å bare skjule spillet hjelper jo åpenbart ikke. Dette ville de visst om de hadde lest saken. Det er få ting jeg finner mer provoserende enn kundestøtte som overhodet ikke bryr seg om hva du skriver, men bare slenger ut et kjapt svar basert på subject/kategori. Det er å kaste bort min tid, spesielt med tanke på at det godt kan ha gått ei uke før jeg fikk svaret

 

Såvidt jeg kan forstå er 717 klager de som har dumpet ned i Better Business Bureau sin postkasse. Det er ikke det totale antall klager Valve (steam) får. Alikevel behøver ikke antall klager bety allverdens, siden det vil være Valve som definerer hva som utgjør en klage

Endret av Vegard#
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har bare måtte kontakte de en gang og da fikk jeg svar tilbake i løpet av timen og spillet mitt ble lagt til kontoen etter at det brått forsvant etter kjøp.

 

Personlig tar jeg heller ræva kundeservice, men stabil service, en ræva service og bra kundeservice(hello EA).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...