Gå til innhold

Derfor er Android-telefonen din treig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-jDflNq

Hmm, har ikke selv hatt noe problem med dette på min Nexus 7, men den brukes som regel bare til Hearhtstone og siden jeg alltid glemmer å lade den må den rebootes flere ganger i uka, så kanskje derfor jeg unngår det?

Det er på grunn av konstante reboots at du ikke opplever det ja. Jeg skrur sjeldent av min Nexus 5 og derfor opplever jeg ofte dette problemet litt for ofte.

Lenke til kommentar

Jeg er noe bekymret over trege produsenter som fortsatt holder på å pushe 5.0. Det kan tenkes at det tar noe tid før man får 5.1.1, men siden Samsung trakk tilbake Lollipop for Norge forrige uke, så kan det tenkes at de forsøker å gjøre noe med dette...

Det er lov å håpe, men hvis ikke vi ser 5.1.1 før sommeren er det sannsynlig at dette blir min siste Samsung telefon. Blir nok Nexus neste.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg er noe bekymret over trege produsenter som fortsatt holder på å pushe 5.0. Det kan tenkes at det tar noe tid før man får 5.1.1, men siden Samsung trakk tilbake Lollipop for Norge forrige uke, så kan det tenkes at de forsøker å gjøre noe med dette...

Det er lov å håpe, men hvis ikke vi ser 5.1.1 før sommeren er det sannsynlig at dette blir min siste Samsung telefon. Blir nok Nexus neste.

Om du ellers er fornøyd med Samsung er det jo ingen hindring å installere en custom rom basert på nyere Android. Det gir ofte nytt liv i gamle telefoner.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Vel, jeg har Samsung S4. Jeg oppdaterte til 5.0.1 for under en uke siden, fordi oppdateringen lå og "maste" på meg. Nå er telefonen nærmest ubrukelig. Den må lades dobbelt så ofte minst. Jeg har nå med lader i bil. Den er vanvittig treg. Lagger og henger. "Kontakter har stoppet" feilmeldinger, hele tiden. Jeg skjønner ikke at det står at Samsung har stoppet oppdateringen, for da ville vel ikke jeg og min samboer med samme telefon, fått beskjed om å oppdatere! Det er utrolig useriøst av et så stort firma som Samsung å gjøre så dårlig jobb, eller research. Utrolig useriøst. Jeg bruker mobilen i jobb, og når programmer henger, eller er trege så rekker man ofte å trykke feil mange ganger. Dermed har man klart å starte andre programmer i tillegg som man ikke skulle starte, eller i værste fall slettet noe man ikke hadde tenkt å slette. Jeg er skuffet, Samsung!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...