Gå til innhold

Microsofts taletjeneste kommer til Android og iOS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Interesting times.

 

Jeg tror det vi ser er Microsoft som forbereder seg på å trekke seg ut av mobilmarkedet dersom ikke de klarer å slå an med Windows 10 på devices.

 

Jeg tror ike de trekker seg ut med det første. Det er først nå de kom med mobiler med sitt navn på. Samt windows 10 skal bli en hel bedre på mobil enn dagens. Eneste som mangler er jo app utvalget. om de ikke får med seg de utviklerne som laget topp apper på android og iphone som (tinder, snapchat og mange andre) så vil de gå under. Jeg hadde LETT gått for windowsphone om app utvalget var like bra :)

Lenke til kommentar

Jeg tror ike de trekker seg ut med det første. Det er først nå de kom med mobiler med sitt navn på. Samt windows 10 skal bli en hel bedre på mobil enn dagens. Eneste som mangler er jo app utvalget. om de ikke får med seg de utviklerne som laget topp apper på android og iphone som (tinder, snapchat og mange andre) så vil de gå under. Jeg hadde LETT gått for windowsphone om app utvalget var like bra :)

Det "eneste" som mangler er også det viktigste. Uten et solid økosystem er et operativsystem lite verdt. Jeg tror ikke det nye Microsoft er villig til å kaste penger inn i et marked for alltid om de ikke kommer seg over et par prosent markedsandel - da er det viktigere å levere tjenestene oppå.

 

MS i dag er ikke hva de var - der visjonen før var "Windows overalt" er den nå "Microsoft overalt", noe vi ser i praksis ved at de tilbyr sine produkter på alle relevante plattformer.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...