Gå til innhold

Har du lyst til å fly din egen drone?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjedelig at flytiden bare er på 15 min, eller kan man kjøpe større batteri for mere flytid ?

 

DJI Phantom 2 vision plus har flytid på 20-25 minutter. Trenger ikke mer enn det, stort sett.

 

Skal du ha større batteri blir farkosten også tyngre så vinningen går litt opp i spinningen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Kjedelig at flytiden bare er på 15 min, eller kan man kjøpe større batteri for mere flytid ?

DJI Phantom 2 vision plus har flytid på 20-25 minutter. Trenger ikke mer enn det, stort sett.

 

Skal du ha større batteri blir farkosten også tyngre så vinningen går litt opp i spinningen.

 

Ok, takk for svar.

Lenke til kommentar

Var ute og filmet med drone på lørdagen, da en stor fugl tok tak i dronen og den ene propellen knakk i luften. Etter dette gikk det som det måtte, og dronen gikk helt ut av kontroll med kun 3 av 4 funksjonsable propeller. Turen gikk da rett inn i et tre. Kan tenke meg at dette kunne fått fatale konsekvenser dersom jeg hadde flydd i et tettbygd strøk.

Lenke til kommentar

Broder'n har Phantom saken og den er farlig hvis den krasjer. Landet i en busk og der den rullet nedover var det ikke greiner igjen. Grenene på busken var ca halvparten av en spisepinne og like harde/ solide.

 

Hvis den hadde landet hvorsomhelst på et menneske eller dyr så hadde huden sprutet og musklene kuttet rett av. Jeg ville heller ha blitt skjært litt i armen enn å få den greia på meg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...