Gå til innhold

Nå kan du prøve Apples kommende iOS 8.3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oppgradering meg her og oppgradering meg der. Begynner å bli smått lei!

 

Har knapt installert 8.2 og så maser man om neste versjon. Sjelden men leser noen grundige analyser av ting som allerede er her. Samme hva det gjelder av nye tekniske ting. Det handler alltid om RYKTENE og det som KOMMER. Hva med å legge fokus på det som allered er her.

 

Det meste tåplige man leser for tida er alle disse "lekket" og "rykter" sakene. Ja ny teknikk kommer og det har det alltid gjort. Hvorfor ikke gjøre seg opp en mening når ting først her i stedet for alltid å tenkte på hva som kommer.

 

Kan omsettes til en enkel leveregel. Lever du er til stede her og nå og eller driver du bare å stresser med planlegging og alt du ikke har fått gjort.

 

Folk må rett og slett gi litt mer faen og slutte så stresse så jævelig med alt mulig.

Lenke til kommentar

Oppgradering meg her og oppgradering meg der. Begynner å bli smått lei!

Har knapt installert 8.2 og så maser man om neste versjon...

Jeg vil vel tro at du gjør lurt i å ikke la deg hisse opp over at det kommer oppgraderinger til programvare. Det ligger i utviklingens natur det, og kommer helt sikkert til å fortsette.

 

Antagelig er det bedre å være glad for at produsentene stadig forbedrer, stabiliserer og utvikler programvaren.

 

 

Folk må rett og slett gi litt mer faen og slutte så stresse så jævelig med alt mulig.

Akkurat det kan jeg uansett være enig med deg i...:-)

Lenke til kommentar

Oppgradering meg her og oppgradering meg der. Begynner å bli smått lei!

 

Har knapt installert 8.2 og så maser man om neste versjon. Sjelden men leser noen grundige analyser av ting som allerede er her. Samme hva det gjelder av nye tekniske ting. Det handler alltid om RYKTENE og det som KOMMER. Hva med å legge fokus på det som allered er her.

 

Det meste tåplige man leser for tida er alle disse "lekket" og "rykter" sakene. Ja ny teknikk kommer og det har det alltid gjort. Hvorfor ikke gjøre seg opp en mening når ting først her i stedet for alltid å tenkte på hva som kommer.

 

Kan omsettes til en enkel leveregel. Lever du er til stede her og nå og eller driver du bare å stresser med planlegging og alt du ikke har fått gjort.

 

Folk må rett og slett gi litt mer faen og slutte så stresse så jævelig med alt mulig.

 

Du virker litt stresset... :p

 

Så stresset at du tydelig ikke legger merke til at akkurat denne artikkelen ikke handler om rykter, men om noe mer håndfast og konkret for de det angår.

 

Det sagt, de det først og fremst angår er nok allerede direkte informert av Apple, så artikkelen er slik sett litt bortkastet. ;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...