Gå til innhold

Prøv Dragon Age: Inquisition gratis på Xbox One denne helgen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke dette egentlih er GoTY med tanke på spillere.

Ser på PS4 nå at kun 18,8% har fullført spillet. Som gamer regner jeg med at tallene ligger på ganske rundt det samme på andre konsoller og pc.

 

64,2% kom seg frem til Skyhold, som kanskje er en 1/4 av spillet eller noe? (sikkert vesentlig mindre hvis man ikke gjør alt selvfølgelig).

 

Spillet viser seg flott i starten men skal innrømme fra halvveis hadde jeg fått mer enn nok. Presset meg gjennom av den grunn jeg hadde spilt de 2 andre (ja forrige spilte jeg faktisk lettere gjennom enn dette).

 

Men seriøst, hvis 1 av 5 ikke fullfører et spill, da ser jeg ikke noe GotY tittel. Når så få kommer seg frem til Skyhold allerde der...

 

Overrasket at så mange gamer sites heiv seg på hvor bra dette egentlig er når tallene viser noe helt annet.

Lenke til kommentar

De fulfører ikke spillet fordi det er for stort. Kanskje det ikke er nok av variasjoner i spillet.

Jeg fullførte det ikke, pga at det å fullføre quests føltes som en jobb. Nå er det plassert på listen over spill som må fullføres, men som antageligvis aldri blir spilt igjen...

Endret av stiaros
Lenke til kommentar

Jeg ga meg etter en time. Har det på PC og syns omgivelsene og stemingen trakk meg veldig inn. Men så kom slåssingen ....... jeg fatter det ikke. Hvorfor la oss være skuespillere i et spill? Hvorfor ikke gi meg kontrollen over slåssingen. Det ble så hjernedødt, klart man kan switche mellom personene og på den måten ha litt tankegang i spillet men jeg vil heller styre min egen hero.

 

Hadde gameplayet til Witcher 2 vært med i dette spillet så hadde jeg elsket det ihjel, omgivelsene er ufattelig konge og bra laget. Men gameplayet må være der, uten det så holder jeg meg langt unna.

Lenke til kommentar

Jepp, gameplayet er helt tragisk der desverre. Satt å snakket sammen med 2 kamerater om dette & alle var enige om gameplay, combat, "taktikk" som gjorde det bare så mye tregere å spille. Jeg elsker bioware og all den bla bla bla, men her ble det for mye, ta gjerne bort endel uvesentlig ting. Minnet oss veldig om et dårligere laget mmo hvor du kun spiller alene, vel kall det henchmen fra guildwars som snakker.

 

Frem og tilbake på kartet, vente en hel del før du får tilbake spionen din til å gjpre noe nytt.

 

Power points som var totalt ubrukelig i spillet.

 

Combat var faktisk kjedelig med alle klassene.

 

Jeg elsket det første spillet, nummer 2 var litt sånn passe ålreit, men dette synes jeg ble mer mas enn nummer 2. Min personlig mening.

 

Oi en annen ting. Jeg har omtrent ikke spilt et så bugga spill på lang tid i singel player som dette, jo lengre du kom ut i spillet ble det verre og verre. i samtaler stoppet det bare helt opp, kunne ikke gå ut av dem. måtte reloade. skjedde mange ganger. Mange ganger hvor det lå lik i lufta, loot eller chests man ikke fikk tak i.

 

Grafisk veldig skuffende uten at jeg spiller spill for grafikken, men ønsket mer enn dette.

 

Ri på hest.... Helt ubrukuelige animasjoner... hufff

 

Har ikke testet multiplayerdelen enda, men combat delen frister meg ikke mye, men mulig det er gøy.

 

En ærlig dom fra min side må bli 5/10 et "greit" spill å spille gjennom hvis man spilte de 2 første, men uten kjenskap til dem tror jeg det blir mye som å slå seg selv med belte på ryggen utover en uke.

 

Pleier på elske bioware sine spill, men dette var en skuffelse.

 

Men fortsatt latterlig med alle de game of the year awardsene, føler at noe ikke stemmer der. Har dem virkelig spilt gjennom hele spillet i det hele tatt?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...