Gå til innhold

Ny utsetjing for Project CARS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint at di polerer. Muligens beste bilspillet XO og PS4 får i nærmaste framtid.

 

Jeg mistanker at de har større problemer i spillet enn polering. Når de utsetter gang på gang, så synes jeg det tyder på at de har kjerneproblemer (f.eks bilfysikk eller annen sentral kode)

Lenke til kommentar

Jeg har full respekt for at utviklere holder av et produkt til det er ferdig, det er alt for mange spill hvor det motsatte er tilfelle.

 

Jeg er enig med deg i dette, men synes selv at det er en negativ trend at utviklere på død og liv skal sette en konkret lanseringsdato tidlig i utviklingsfasen av et spill.

 

Jeg tror alle parter hadde vært tjent på om utviklere heller hadde presentert et forventet lanseringstidspunkt i form av årstall/halvår/kvartal for så å presentere et mer konkret tidspunkt når de faktisk så slutten på utviklingen.

Lenke til kommentar

 

Jeg har full respekt for at utviklere holder av et produkt til det er ferdig, det er alt for mange spill hvor det motsatte er tilfelle.

Jeg er enig med deg i dette, men synes selv at det er en negativ trend at utviklere på død og liv skal sette en konkret lanseringsdato tidlig i utviklingsfasen av et spill.

 

Jeg tror alle parter hadde vært tjent på om utviklere heller hadde presentert et forventet lanseringstidspunkt i form av årstall/halvår/kvartal for så å presentere et mer konkret tidspunkt når de faktisk så slutten på utviklingen.

 

Det er ingen tvil om hva som lønner seg i det lange løp, men dessverre presses mange utviklere av aksjonærer til å lansere produkter for tidlig. Dette handler primært om ønsket om kortsiktig profitt og mangel på forståelse av produktene. Folkefinansierte spill får litt den samme problemstillingen, hvis de er ærlige og sier "3 år" så vil ingen gidde å støtte de med penger, hvis de lyver og sier "1 år" så får de penger. Jeg har litt sansen for hva Gabe Newell sa om fordelene av å være et uavhengig selskap. Listen over spillselskaper som har blitt mishandlet eller ødelagt av aksjonærer(inkl. andre selskaper) er kjempelang.
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...