Gå til innhold

Kickstarter redda Obsidian frå å gå konkurs


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Støttet Pillars of Eternity med $150 på Kickstarter og dæven angrer meg ikke :) Beviser at selv om det er mange scams så fungerer Kickstarter og vi ville vært fattigere uten det. Selv om det hadde sikkert fungert like enkelt med paypal donasjoner direkte til firmaet hadde de fått like mye publisitet. Jeg trur Kickstarter i seg selv er helt unødvendig så lenge online magasiner som Gamer.no opplyser oss om kampanjene.

 

Vurderer nå å støtte the Mandate med $250 før 31.mars men angrer på at jeg ga så mye til PA og har brukt over $650 på SC til sammen... Jeje folka bak mandate fortjenener det, det ser så ekstremt kult ut og med endelig Pillars of Eternity til å underholde meg som Baldurs Gate 3 i nytt IP vil jeg gjøre alt jeg kan for at utviklere skal slippe å ha noe forhold med utgivere.

 

Thank you Obsidian!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Angrer ikke et sekund på at jeg støttet Pillars of Eternity. Ellers er jeg enig med Gunman1986, spillverdenen ville vært betydelig fattigere uten Kickstarter, selv om ikke alle prosjektene blir fullført.

 

Bare Elite: Dangerous har gitt meg ganske mye moro, og der har jeg lagt inn cirka tusenlappen for spillet, livstids-pass for all DLC og noen utseendemodifikasjoner til skipene mine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...