Gå til innhold

FEATURE: De 10 viktigste spillkonsollene i historien


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan du si noe om hvorfor?

GameBoy (DS) er like populært enda det. De tjener gode penger der. Selv om de ikke har veldig gode driftsresultater totalt sett så gir ikke Nintendo opp. De kommer garantert til å prøve frem til neste generasjon med "stasjonære" konsoller og håndholdte er de så dominerende at de ikke kommer til å gi seg med det på mange år fremover.

De har nok fått opp øynene for hvilke spill man tjener penger på og vil (MÅ) tilpasse seg. Hvis Nintendo forstår at PS4 og Xbone har drete på leggen (delvis) angående grafikk og lanserer en konsoll deretter så blir det bra. En konsoll som får de store (voldelige :p ) titlene med skikkelig kraftig innmat som klarer 4K med 60fps og Sony og MS får panikk :D Hvis de i tillegg har noen skikkelige grafikkmonster-spill som kjører med 4K ved lansering så har de skutt gullfuglen, igjen.

 

Hvis de skal gjøre noe slik så tror jeg dog at de må gjøre det før det har gått et år fra nå.

 

Edit; Skrivefeil

Endret av Dante's Inferno
Lenke til kommentar

Spørs om ikke Wii U blir Nintendo sin Dreamcast. Og hva gjelder håndholdteventyret til Nintendo, så ser det ut til å sakte men sikkert gå mot slutten det også. Synd, men kan også bli veldig positivt med Nintendo spill på andre konsoller.

Bare en liten digressjon.

 

Veldig mye muligheter med Wii U som gjør konsollen meget attraktiv. Nintendo har sine "fans" og de fleste er faktisk trofaste. Bare virtual console alene er verdt Wii U prisen.

 

Sier ikke Nintendo noen gang blir "store" igjen. Kanskje forblir de en underdog. Men konkurs og lagt ned? Nekter jeg å tro. Og ihvertfall ikke når de fortsatt tjener penger.

Lenke til kommentar

Nei, ikke konkurs, men at de vil satse mer på spill og mindre på konsoller.

Wii U er en fullstendig flopp som ble utdatert på rekordtid når ps4 og xbone kom ut. Det eneste som holder skuta over vann er spillene.

 

Dantes Inferno: De har ikke skutt gullfuglen siden Wii, og det var ikke pga grafikk.

Endret av Sir-Allistair
Lenke til kommentar

Dantes Inferno: De har ikke skutt gullfuglen siden Wii, og det var ikke pga grafikk.

 

Hva har det med saken å gjøre. Jeg skrev at hvis de lager en skikkelig kraftig maskin som har de store titlene med på laget og klarer 4K@60fps så kan de skyte gullfuglen igjen, det vil si at de har en mulighet til å skyte den. Innlegget mitt har ingenting å gjøre med Wii og populariteten den hadde/ har i det hele tatt :p lol

Endret av Dante's Inferno
Lenke til kommentar

 

Dantes Inferno: De har ikke skutt gullfuglen siden Wii, og det var ikke pga grafikk.

 

Hva har det med saken å gjøre. Jeg skrev at hvis de lager en skikkelig kraftig maskin som har de store titlene med på laget og klarer 4K@60fps så kan de skyte gullfuglen igjen, det vil si at de har en mulighet til å skyte den. Innlegget mitt har ingenting å gjøre med Wii og populariteten den hadde/ har i det hele tatt :p lol

 

Da misforsto jeg deg litt. Det er vel mulig i teorien at de kan gjøre det. Men høyst tvilsomt.

Lenke til kommentar

Ja, teorier og gjennomføring er veldig forskjellig. Tviler jeg også, men som forretningsfolk så burde de jo få opp øynene. De burde jo klare å se hva som selger og tilpasse seg. Håper virkelig de ikke driter seg ut og slutter med konsoller, krysser fingrene for at de klarer å få en sterkere posisjon, som da SNES var sjefen :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...