Gå til innhold

Sony halveres nesten i Norden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig, selv om jeg ikke har hatt en Sony/Ericsson telefon siden K750'en, har vært en HTC + Samsung S3 (som jeg har enda) etterpå. Men om jeg skulle byttet nå så hadde det nok med stor sannsynlighet vært en en Z3 eller slikt, men med tanke på hva Sony gjør så betyr det at de ikke velger å satse på mobiltelefoner i det hele tatt og da blir det ok lett for meg å velge noe annet ved neste korsvei. Synd, liker deres holdning til lydkvalitet, vær/vann tetting etc.

Lenke til kommentar

Veldig synd at Sony går med underskudd på diverse produkter.

Sony legger lista høyt i tanke på kvalitet kan det virke som værtfall. Har selv en Sony flatskjerm 55 805b og er svært fornøyd med produktet.

Når det kommer til telefoner så har jeg av en eller anna grunn alltid kjøpt Samsung. Solgte nå for noen mnd siden min Galay Notebook 3 for å gå over til noe mindre. Det ble en Sony Z3 kompakt. Har aldri angret et sekund på dette byttet. Føler meg for første gang bortskjemt av stabilitet og hastighet på min telefon, samt at jeg lader bare annenhver dag nå, og det er en ny opplevelse når det komme til smart telefoner. Så lenge det er mulig å kjøpe Sony mobiler så blir det det neste gang også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bytta selv fra en S3 til en Z3. Fantastisk piece of kit. Deler og service er DYRE, men hva har man vel forsikring for. Uflaksen kommer og går når den vil. S3en fikk ikke besøk. Z3en not so much.

 

Hadde likevel kjøpt Z3en igjen, for min egen del er det den eneste kompromissløse mobilen på markedet til Z4 kommer.

 

Z4 kommer, right? Vær så greie å forstett med Xperia, Sony. You da shit.

Lenke til kommentar

Veldig synd at Sony går med underskudd på diverse produkter.

Sony legger lista høyt i tanke på kvalitet kan det virke som værtfall. Har selv en Sony flatskjerm 55 805b og er svært fornøyd med produktet.

Når det kommer til telefoner så har jeg av en eller anna grunn alltid kjøpt Samsung. Solgte nå for noen mnd siden min Galay Notebook 3 for å gå over til noe mindre. Det ble en Sony Z3 kompakt. Har aldri angret et sekund på dette byttet. Føler meg for første gang bortskjemt av stabilitet og hastighet på min telefon, samt at jeg lader bare annenhver dag nå, og det er en ny opplevelse når det komme til smart telefoner. Så lenge det er mulig å kjøpe Sony mobiler så blir det det neste gang også.

 

Datteren min har Z3 Compact, byttet bort fra iPhone. Hun er strålende fornøyd, og har ingen ønsker om å bytte tilbake. Hun er stadig like forundret over hvor mye bruk hun får ut av en lading, etter å ha slitt med iPhone så lenge, der hun ikke fikk en dag engang ut av et batteri.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er synd, ja. Hvis jeg har forstått det rett, så er Sony kjent for å ha kanskje de beste produktene innen Android (og kanskje Windows, hvis de har det). Da skulle det jo vært fint om de kunne tjent gode penger på denne virksomheten og vokst videre, i stedet for å redusere.

 

Men hvis det er slik at de går med tap så er det jo ikke annet å gjøre for Sony enn å ta noen kostnadskutt, forhåpentligvis kommer de tilbake igjen til glede for dere som liker disse produktene.

Lenke til kommentar

Har nå Sony Xperia Z3 Compact og før det en Sony Xperia Mini. Kona har også en aldrende Sony Xperia (husker ikke hvilken modell) og vurderer en Z3 Compact. Begge har vært veldig fornøyd med telefonene, og jeg håper Sony fortsetter med å lage supre telefoner. Har et Samsung nettbrett og er ikke fornøyd med det Samsung har gjort der på gui-siden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...