Gå til innhold

Snart kommer Apples nye strømmetjeneste for musikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spent på prisen. Bruker en iPhone nå. Så håper de tilbyr tjenesten til lavere pris om man har iPhone eller Apple-enheter. Selv om jeg tviler sterkt. Musikkbiblioteket må også være såpass stort at det kan konkurrere med Spotify. Har prøvd Wimp og det var en rotete og uoversiktlige tjeneste. Om det Apple holder på med kan måle seg med Spotify er jeg veldig positivt.

 

TL;DR: Pris er avgjørende.

Lenke til kommentar

Spent på prisen. Bruker en iPhone nå. Så håper de tilbyr tjenesten til lavere pris om man har iPhone eller Apple-enheter. Selv om jeg tviler sterkt. Musikkbiblioteket må også være såpass stort at det kan konkurrere med Spotify. Har prøvd Wimp og det var en rotete og uoversiktlige tjeneste. Om det Apple holder på med kan måle seg med Spotify er jeg veldig positivt.

 

TL;DR: Pris er avgjørende.

 

http://www.beatsmusic.com/pricing

Lenke til kommentar

Blir sikkert bare låst til apple produkter og kansje mulighet å bruke på windows. Nei her blir det google play music og spotify i en good stund til. Hvorfor skal noen låse seg til apple tjeneste når det finnes et hav av musikk tjenester der ute. Det er lov å velge selv folkens.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Blir sikkert bare låst til apple produkter og kansje mulighet å bruke på windows. Nei her blir det google play music og spotify i en good stund til. Hvorfor skal noen låse seg til apple tjeneste når det finnes et hav av musikk tjenester der ute. Det er lov å velge selv folkens.

Hvorfor gidder du å skrive innlegg uten å ha lest teksten? Det står jo tilogmed stort i en av overskriftene at den også kommer til Android. Hvordan kan du da skrive at den sikkert blir låst til Apple-produkter?

 

Helt enig i at det er lov å velge selv, men det er lov å bruke huet også...

 

For egen del er mer enn 90% av musikken jeg spiller er kjøpt (og dermed ikke strømmet), og jeg lever bra med Spotify Premium ved siden av, men selvsagt åpen for å bytte til noe bedre hvis det kommer.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...