Gå til innhold

På mandag kan Apple dra sløret av en MacBook Air med Retina-skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette blir en maskin som trolig får relativt kort liv. Det vil være en Intel "Broadwell" CPU som sitter i denne Mac Air. Den vil ikke gi annet enn lavere energiforbruk. Intels "Skylake" kommer på sensommeren og inneholder flere nyheter som jeg tipper Apple vil gjøre bruk av temmelig raskt. Om man ikke er for nøden ville jeg utsatt innkjøpet til neste generasjon. Den kommer heller før enn senere!

Lenke til kommentar

Nå er det vel energiforbruk (og ikke prosessorkraft) som er Airens viktigste forse. Så en skal ikke se bort ifra at de slipper den med Broadwell nå, før det igjen går et år til neste release (med Skylake).

 

De fleste meldinger har riktignok siktet seg inn på WWDC (Apple Worldwide Developers Conference) i juni som det mest sannsynlige tidspunktet for en release. Men nå har de ikke oppdatert Airen siden April 2014, så hadde ikke gjort meg noe om de presenterte den på mandag. Blir interessant å se hvor lang batterilevetid de klarer å få til med Retina display og Broadwell.

Lenke til kommentar

Jeg er på utkikk etter ny laptop og klarer ikke finne noen som passer, har håp om at en 12" Air med Retina kan være det rette (men det aller beste hadde vært 14" i samme størrelse som dagens 13").

 

Dell XPS13 er _nesten_ der, men ikke helt.

Endret av Audun_K
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...