Gå til innhold

Omtale av Pro Evolution Soccer 3 (PS2)


Anbefalte innlegg

En julidag i 1981. En liten tjukkas med ganske tykke brilleglass blir stående igjen som sistemann etter laguttaket. Det er bittert, det er hardt - kanskje også urettferdig. For hvem vet hvilket potensial for ballkunst som ligger i den lille, tette kroppen? Hadde kanskje ikke Maradona litt sideflesk? Er ikke Zidane rimelig tynn i håret? Er det lurt å bedømme fotballferdigheter og talenter ut fra det overflatiske? Fotball er verdens mest populære sport på PlayStation 2, men hvorfor er det så få som velger fotballspill med hjernen?

 

http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=3487

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

VAr på samme måte som deg før, Daggy. Hadde ikke prøvd annet enn Fifa. Var selv ganske overbevist om at ingenting overgikk det. Men så, en vakker dag i England i midten av sommerferien fikk en kompis overtalt meg til å kjøpe PES 2 til PlayStation 2. Må bare bøye meg i støvet. PES er helt rått! Skal garantert kjøpe 3'ern, aldri mer FIFA på meg! :yes:

Lenke til kommentar
Hei!

Jeg vil bare få takke for en fantastisk omtale av årets suverent beste fotballspill. Utrolig artig lesning samtidig som det er herlig å vite at det finnes like engasjerte folk der ute. Likte spesielt godt beskrivelsen av lyden med Wenche Myhre og Kampen Janitsjar på slutten, -da lo jeg høyt for meg selv.

Nå skal jeg rett foran skjermen og lage mange små menn med bart og solbriller. :cool:


Mvh
PES3 fanatiker
Lenke til kommentar

Vannvittig morsom omtale.

Forøvrig enig i det meste.

 

I og med at det finnes både Ultimate Update Disc (oppdaterer lag/spillere til riktige navn) og X-Port2 (slik at man kan laste ned settinger og overføre fra pc-->ps2), er det egentlig ikke noe grunn til å la PES3's manglende fifa-avtale stoppe NOEN fra å prøve "ekte" fotball-følelse!

Men det var mine 5cent selfølgelig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fin omtale! Har lagt merke til opp igjennom årene at det er de som faktisk har litt peiling på fotball som spiller PES...(ikke Semb altså) Har spilt siden isspro kom til psone, og har kjøpt alle utgivelsene til konami siden jeg ble hekta. Ikke alle var like vellykket, sverget faktisk til isspro 2 til psone, helt til PES 2 kom i fjor. Det beste med spillene mener jeg er å spille mot kompiser som er en del av samme religionen, greit å spille Master League, men det kommer ikke opp i mot en kveld med Cola, Snus, og sterk rivalisering mellom Nederland og Italia...(heia Nederland) Viktigheten av taktikk, forståelse og ikke minst psyke, gjør det til en helt ekstatisk opplevelse. Mener seriøst at det bør arrangeres et NM i PES. Kan ikke noen av dere fikse det, så skal jeg stille opp og vinne.....:)

Lenke til kommentar
Det beste med spillene mener jeg er å spille mot kompiser som er en del av samme religionen, greit å spille Master League, men det kommer ikke opp i mot en kveld med Cola, Snus, og sterk rivalisering mellom Nederland og Italia...(heia Nederland) Viktigheten av taktikk, forståelse og ikke minst psyke, gjør det til en helt ekstatisk opplevelse. Mener seriøst at det bør arrangeres et NM i PES. Kan ikke noen av dere fikse det, så skal jeg stille opp og vinne.....:)

har samme tanker om dette, brus, snus, og sterk rivalisering :mrgreen:

Det er helt vilt, for par av oss i pes gjengen er virkelig dårlig tapere, så noen trenger laang luftetur før nye kamper spilles :lol:

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...