Gå til innhold

Peker Konami nese til Metal Gear-fansen med dette bildet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. Elsker Metal Gear Rising. 2. Er lei av Konami sitt bullshit og "teasing" av alt mulig. Nok nå!

 

Jo, men Konami er iallefall ett selskap som ikke har problem med å dukke opp på E3 og andre messer. Iforhold til f.eks Rockstar. De kommer bare plutselig ut av det blå med annonseringer. Med konami f.eks så vet vi at vi kan forvente at iallefall på E3 så får vi noen informasjon.

 

Ved årets E3 så regner jeg med at vi får vel endelig vite når Phantom Pain kommer ut. Om det også ikke er blidd utsatt.

 

 

Vet at MGR er din favoritt i serien jostein, men min er fortsatt MGS4. Ble forelsket i MGS serien blandt annet på grunn av snikingen. MGR er likevel ett knalltøft actionspill og håper på en 2r.

Lenke til kommentar

 

1. Elsker Metal Gear Rising. 2. Er lei av Konami sitt bullshit og "teasing" av alt mulig. Nok nå!

 

 

Vet at MGR er din favoritt i serien jostein, men min er fortsatt MGS4. Ble forelsket i MGS serien blandt annet på grunn av snikingen. MGR er likevel ett knalltøft actionspill og håper på en 2r.

MGS4 er helt fantastisk, enig i det :)

Lenke til kommentar

Jeg har ikke spilt noen MGS spill annet enn enern på PC. Har aldri hatt noen Sony-konsoller, og det er vel der alle har kommet ut?

 

Men MGR er jo et Platinum-spill så det kan hvem som helst spille uten å ha prøvd noe i serien.

 

Om du vil ha backstory så hjelper det å ha spilt MGS2 og MGS4.

 

MGS1 er som sagt på PC, PS1 og playstation store på PS3 og Vita. MGS2 finnes på PS2 og Xbox 1, men så har du den fantastiske MGS HD collection pakken hvor du har både MGS2, MGS3 og Peace Walker. MGS4 derimot er bare på PS3.

 

Med så mange remasters som vi allerede har fådd denne generasjonen så håper jeg fortsatt at MGS4 til PS4 i 1080p, 60fps med forbedrede textures etc er en remaster som vi kommer til å få se.

 

Men trur historien forklares relativt greit i Metal Gear Rising så du skal ikke behøve å ha spilt noen tidligere spill for å skjønne noe, men det hjelper. Du vil f.eks kjenne igjen en Metal Gear som du blir å sloss mot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...