Gå til innhold

PC-utgaven av Grand Theft Auto V utsettes – igjen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hvorfor er det så vanskelig å gjøre dette i oppdateringer istedenfor! Rockstar why...

Folk flest etterspør i stor grad spill som utgis ferdig, uten nødvendige patcher med fiksing og nytt content. Så leser jeg dette... Folket får de spillutviklerne de fortjener.

 

 

Har dette virkelig noe med finpussing å gjøre, reeelt sett? Neppe.

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor er det så vanskelig å gjøre dette i oppdateringer istedenfor! Rockstar why...

 

Når sant skal sies vil jeg heller at det skal være ferdig enn at det er delvis uspillbart før ting blir patcha. Det blir det enda dårligere stemning av..

 

NÅR DET ER SAGT, så syntes jeg dette rett og slett er for dårlig. direkte dårlig håndtert av Rockstar, og i tillegg ikke greie å følge sine egne tidsskjemaer blir for dumt når det skjer gang på gang.

Lenke til kommentar

"Vi trenger litt mer tid på finpussingen. Men forhåndsbestiller du spillet får du 200,000 spillpenger å leke med så snart vi er ferdige. Noen uker etter lanseringen skal vi også publisere 15 DLC er som egentlig skulle inkludert selve spillet, men vi trenger alle pengene deres så derfor gjør vi det slik."

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...