Gå til innhold

Apple Watch – dette må du vite


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sorry Apple; Det siste jeg har planer om, er å begynne med klokke igjen!

Den forrige jeg hadde varte i 20 år uten å hverken lade eller bytte batteri, og nå som håndleddet mitt begynner å få normal farge igjen, og min iPhone 6 viser både tid, dag og dato, og mer til, så skal det ekstremt mye til før jeg tar på meg en klokke igjen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sorry Apple; Det siste jeg har planer om, er å begynne med klokke igjen!

Den forrige jeg hadde varte i 20 år uten å hverken lade eller bytte batteri, og nå som håndleddet mitt begynner å få normal farge igjen, og min iPhone 6 viser både tid, dag og dato, og mer til, så skal det ekstremt mye til før jeg tar på meg en klokke igjen!

 

Digitalklokke på hånden er uvurdelig. Bruker det hele tiden. Hvor lenge er det til bussen kommer? Kjapp titt ned på klokka. Er jeg sent ute til et møte? Samme. Bruker også daglig for å ta tiden ved steking, koking osv av mat.

Ikke vet jeg hvilken klokke du hadde som laget farge på hånden din. Min Casio gjør hvertfall ikke det og merkes omtrent ikke at jeg har den på.

Wow, viser iP6 både tid, dag og dato?

DAMN, verden har kommet langt ass!

  • Liker 4
Lenke til kommentar

http://geekinfinite.com/news/2015/02/apple-drops-health-monitoring-features-from-apple-watch/

As per the latest report of Wall Street Journal, Apple has decided to design new smart watch without health monitoring device. Hence, Apple watch will lack all the health sensor such as stress factors, blood pressure and heart rate monitor

Endret av AllFather
Lenke til kommentar

Apple watch will lack all the health sensor such as stress factors, blood pressure and heart rate monitor

 

Dummeste ryktet jeg har lest på lenge.

Pulssensoren er jo halve poenget med klokka.

 

Det er større sjans for at de slipper Apple Watch uten klokkefunksjon enn uten pulsmåler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Sorry Apple; Det siste jeg har planer om, er å begynne med klokke igjen!

Den forrige jeg hadde varte i 20 år uten å hverken lade eller bytte batteri, og nå som håndleddet mitt begynner å få normal farge igjen, og min iPhone 6 viser både tid, dag og dato, og mer til, så skal det ekstremt mye til før jeg tar på meg en klokke igjen!

Ikke vet jeg hvilken klokke du hadde som laget farge på hånden din.

Wow, viser iP6 både tid, dag og dato?

DAMN, verden har kommet langt ass!

 

Hehe, ante ikke at noen kunn misforstå så totalt, men here goes:

 

Klokken min farget ikke av, det var den bleke huden under klokken jeg snakket om...

Og at jeg nevnte at telefonen min viser klokken, er jo ikke for å fortelle deg en nyhet, men retorisk opplyse om at jeg allerede har klokke på meg, så én til er unødvendig :nei:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei og nei og nei, hvis dere skal begynne å snake om materialvalg så må dere gjøre en bedre jobb en dette og ikke presentere så mye vis vas.

 

Det kalles vel egentlig å kopiere direkte fra PR-uttalelser. Noe som gjøres oftere og oftere dessverre. Mye mer arbeid å sette seg inn i det og se på det kritisk og hva det faktisk innebærer enn å bare skrive det produsenten allerede har funnet på av PR. Hvordan disse glasstypene er i forhold til refleksjon f. eks er jo høyst aktuelt. Tror fit versjonen bruker glass som reflekterer mindre, men det går nok ut over andre egenskaper, som hvor mye det tåler. Ellers ville de jo bare hatt det i alt. Sapphire-glass er jo helt utelukket, for det reflekterer ganske mye.

Lenke til kommentar

http://geekinfinite.com/news/2015/02/apple-drops-health-monitoring-features-from-apple-watch/

 

As per the latest report of Wall Street Journal, Apple has decided to design new smart watch without health monitoring device. Hence, Apple watch will lack all the health sensor such as stress factors, blood pressure and heart rate monitor

 

 

Her er du nok noe feilinformert, Apple Watch vil leveres med pulsmåler akkurat som planlagt. De øvrige funksjonene du nevner har aldri vært fremvist eller annonsert som funksjoner som skulle bli levert med Apple Watch fra Apple sin side så å si at det er droppet fra det annonserte produktet blir vel litt feil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, WSJ sier ikke at klokka kommer uten pulssensor. Din lenkede jallablogg sier det, samtidig som den finner på litt mer. Stor forskjell.

 

Pulssensor er forøvrig den eneste helserelaterte sensoren klokka noen gang har blitt annonsert med, så ingenting er fjernet etter presentasjonen. Før? Sikkert. Tipper de har prototypet en hel haug forskjellige ting.

Endret av Audun_K
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke vet jeg hvilken klokke du hadde som laget farge på hånden din. Min Casio gjør hvertfall ikke det og merkes omtrent ikke at jeg har den på.

 

Nå var det helt sikkert ikke det han mente. Alle klokkebrukere vet jo at klokken er i veien for normal pigmentering av huden, forårsaket av en enorm gasskule, hvis lys bruker 8 minutter på å nå oss. Ringer det en bjelle?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg? WSJ som sier dette, og ikke ofte de tar feil.

Men bra vi har det på innsiden som kan bekrefte hva som er riktig ;)

 

 

Nei, du linket til http://geekinfinite.com/ og et slags kort blogginnlegg fra en med navn "Christopher Jackson" og de linker ikke engang videre til noen artikkel fra The Wall Street Journal.

 

Finner vi frem til artikkelen ifra The Wall Street Journal så skriver de faktisk ingenting om at pulsmåler har blitt droppet fra Apple Watch. De skriver forsåvidt ingenting om at Apple Watch på noe tidspunkt har blitt annonsert med noe annet heller, og at det hele altså er basert på rykter og informasjon om hva Apple tilsynelatende hadde ønsker om å få implementert i klokka men som de valgte å gå bort ifra da de ikke følte kvaliteten levde opp til forventingene.

 

 

Med andre ord, verken WSJ eller Apple har kommet ut med noe informasjon som skulle tilsi at noe som helst av det som ble annonsert på Apple Watch fremvisningen har blitt droppet, ei heller pulsmåleren slik som du påsto.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Sorry Apple; Det siste jeg har planer om, er å begynne med klokke igjen!

Den forrige jeg hadde varte i 20 år uten å hverken lade eller bytte batteri, og nå som håndleddet mitt begynner å få normal farge igjen, og min iPhone 6 viser både tid, dag og dato, og mer til, så skal det ekstremt mye til før jeg tar på meg en klokke igjen!

Dette minner meg om denne tråden fra 2001 hvor fans slakter iPod for å være "nok en MP3 spiller"(og vi vet alle resten av den historien!)

Dette er langt mer enn bare en klokke, vi vet ikke hvor bra iWatch blir enda men innlegget ditt blir for tåpelig.

Endret av MrL
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...