Gå til innhold

Snowden-dokumentar vant Oscar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Skal kjøpe filmen når den kommer på DVD/Blu-ray, for å støtte hennes arbeid.

 

Lastet ned filmen, da jeg vil se den allerede nå, dog blir jeg vanvittig skremt av det jeg hører.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Den er jo tilgjengelig i Norge?

 

Heldigvis er det ikke landegrenser på interett :)

 

Jupp, dog er det ikke så mange tjenester som tilbyr filmen på lovlig vis, så lastet den ned, og kjøper den når den blir tilgjengelig på DVD.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QB4VTZbn

Skap først krisen (dvs. destabilisere land ved å fjerne eller undergrave statsledere - som skaper et maktvakum for ekstremistgrupper, så sende tonnevis med våpen som havner i hendene til ekstremister), og tilby deretter løsningen til problemet (1984-samfunn og sensur av vestlig medier - hvor har det blitt av den kritiske journastikk mht. am. utenrikspolitikk de siste 10 årene?). USAs "terrorbekjempelse" og geopolitiske strategier har jo også den hendige bivirkning, at den økonomisk svekker konkurrenter som BRIKS og Midtøsten, som over tid kan eventuelt utfordre dollarens hegemoni. En annen hendig bivirkning er at makteliten får en stadig større kontroll over befolkningen, så vel som en geopolitisk og økonomisk maktkonsolidering for USA - nå på Europas bekostning. Det kan virke som demokratiet er på vikende front her i Vesten, legg f.eks. merke til hvordan ressursfordeling mellom den økonomiske eliten og middelklassen blir stadig skjevere. På tide å logge ut fra Facebook, og få med seg hva som virkelig foregår der ute i verden.

Endret av Slettet-QB4VTZbn
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...