Gå til innhold

TEST: Her er den beste AMD-driveren (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen ting jeg stusser på :

 

1 : Mantle? Jeg sitter selv på et 280 Kort og så gode forbedringer på noen titler som ikke er med her ,verdt å nevne er Thief og Hitman Absolution der det er snakk om en plass mellom 5 til 15 fps økning med Mantle på vs kontra.

 

2 : Alt for få spill som blir testet i dette oppsettet , det er heller ikke fokus som nevnt i punkt 1 på spill som tar i bruk mantle for å kunne se fordelene som disse spillene måtte ha med Amd sitt oppsett...

 

3 : Jeg får ikke helt resultatene til å stemme faktisk , en sammenligning med andre tester og lignende oppsett ( Mentalt )viser en større forskjell mellom driverutgavene enn det som presenteres her. Må nesten lure på om det har blitt gjort slurv ved installasjon av driverene da jeg ikke helt greier å forstå forskjellene som dukker opp her. Skal se om jeg får tid til det i kveld når jeg kommer hjem fra jobb så er litt usikker på akkurat dette punktet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Noen ting jeg stusser på :

 

1 : Mantle? Jeg sitter selv på et 280 Kort og så gode forbedringer på noen titler som ikke er med her ,verdt å nevne er Thief og Hitman Absolution der det er snakk om en plass mellom 5 til 15 fps økning med Mantle på vs kontra.

 

2 : Alt for få spill som blir testet i dette oppsettet , det er heller ikke fokus som nevnt i punkt 1 på spill som tar i bruk mantle for å kunne se fordelene som disse spillene måtte ha med Amd sitt oppsett...

 

3 : Jeg får ikke helt resultatene til å stemme faktisk , en sammenligning med andre tester og lignende oppsett ( Mentalt )viser en større forskjell mellom driverutgavene enn det som presenteres her. Må nesten lure på om det har blitt gjort slurv ved installasjon av driverene da jeg ikke helt greier å forstå forskjellene som dukker opp her. Skal se om jeg får tid til det i kveld når jeg kommer hjem fra jobb så er litt usikker på akkurat dette punktet.

Har selv ett 280 kort (ikke 280x), hvilken driverversjon får du best ytelse med?

Lenke til kommentar

Har selv ett 280 kort (ikke 280x), hvilken driverversjon får du best ytelse med?

punktet.

 

 

Personlig ser det ut som Omega driveren er den som er mest stabil her og gir generelt litt bedre ytelse enn de forrige driverne :

13-1 Legacy

13.12

14.3 Beta

14.4

14.6 Beta v 1.0

14.7 Rc1

14.9

14.9.2 Beta

14.12 Omega

 

Dette er i alle fall de driverne jeg har tilgjengelig og her kom soleklart 14.12 ut best når det gjelder både stabilitet , ytelse og bruken av Mantle , ser nå at feks 14.12 vs 14.6 ga en økning på rundt 10 fps i Thief når jeg brukte Mantle og noe alla det samme med Hitman Absolution. For meg personlig med en FX 8350 Cpu så har Mantle gitt en god forbedring ytelsemessig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...