Gå til innhold

Denne appen lar deg bruke iPad-en som «tegnebrett» til Mac-en


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen alternativer til pc og Android tabs? Det er noe jeg kunne tenkt meg.

 

Wacom har noen brett som er kombinert tegn-på-skjerm-brett (hvis koblet til PC) og Android-brett med penn (hvis brukt selvstendig). Har ikke prøvd dem, men har vært nysgjerrig på dem lenge.

Lenke til kommentar

 

Er det noen alternativer til pc og Android tabs? Det er noe jeg kunne tenkt meg.

 

Wacom har noen brett som er kombinert tegn-på-skjerm-brett (hvis koblet til PC) og Android-brett med penn (hvis brukt selvstendig). Har ikke prøvd dem, men har vært nysgjerrig på dem lenge.

Wacom cintiq står på ønskelista ja, men er rimelig dyr. Hehe. Kunne ikke alle fall tenkt meg et Android-brett, med penn, som jeg kan bruke mot Photoshop. Ser det blir nevnt Surface Pro, og det er definitivt et interessant produkt, men koster en god del det også.

Lenke til kommentar

Krever minst OSX 10.9 på Mac-en. Er det så bra som det lover er det nok få proffer som nøler på grunn av prisen.

 

Nå nevnes bare at det speiles i tilnærmet sanntid og med identiske farger. Proffene kan fort ønske flere nivåer av trykkfølsomhet og hotkeys som alternative tegnebrett tilbyr.

Lenke til kommentar

 

Er det noen alternativer til pc og Android tabs? Det er noe jeg kunne tenkt meg.

 

Wacom har noen brett som er kombinert tegn-på-skjerm-brett (hvis koblet til PC) og Android-brett med penn (hvis brukt selvstendig). Har ikke prøvd dem, men har vært nysgjerrig på dem lenge.

De har også et W8 brett som kan tegnes på.

 

Driver man litt over middels seriøst med tegning er nok Wacom, eller tilsvarende om det finnes, fremdeles veien å gå.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...