Gå til innhold

ANMELDELSE: The Order: 1886


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Regnet med en slik karakter da jeg så gameplay av spillet på youtube i helgen.

 

Mulig jeg plukker opp dette spillet en dag, men da må det kanskje isåfall være brukt på finn.no og veldig billig. 50-100kr er "ok" for noe som rundes en gang. Ett trippel A spill derimot til 5-600kr nytt bør da absolutt være bra nokk og ha god nokk gjenspillbarhet til at jeg vil ha lyst til å runne det igjen og igjen.

Endret av Boss-Znakemaster
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Huff og huff. Synd dette endte opp med å kun være ett lite blaff. Glad jeg ikke la inn en forhåndsbestilling denne gangen :)

 

PS4 sitt Ryse var det noen som sa, ikke den dummeste sammenligningen det. Men Ryse var OK underholdninge, og bedre enn forventet når jeg la ut i underkant av 200 ,- for det..når sant skal sies.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Etter å ha lest alt ifra totalt slakt til hyllest av spillet så er det ganske så klart at dette er et spill jeg må spille uansett hva kjente og ikke kjente anmeldere måtte mene om spillet. Det største problemet jeg synes er med veldig mange anmeldelser av The Order og forøvrig andre spill er at anmelder har satt seg ned for å anmelde spillet og før en har startet spillet så har anmelder en sjekkliste med punkter som alle spill har og som alle bra spill må ha.

 

Viker en ifra disse punktene og lager et produkt som er alt for annerledes så blir det trekk i karakter. For spillet må jo følge disse punktene...

 

Jeg er veldig for at spill skal ha forskjellige opplevelser. Noe av det bedre jeg har spilt er fks Dear Esther. Hvor det eneste du gjør er å gå rundt på en mystisk øy.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Synes dette var en fin anmeldelse!

 

Jeg har også sett at det er mye spredt i anmeldelsene, men etter å ha lest noen av de så ser det ut som de som liker det enten er fra mindre spillsider eller har anmeldere som er veldig glad i cinematic og grafikk. De som bryr seg mer om histore, innhold og spillunderholdning gir det middels score. Men av 47 anmeldelser så har det en score på 66 på metacritic.

 

Jeg står nok pent over dette, håpet på bedre siden jeg er veldig glad i steam punk.

Lenke til kommentar

Havner på salg digitalt dette også en gang :)

 

Nei her ble det heller handlet inn ny Dual Shock 4..leverte ene dritten til Gamestop som tok seg av saken. Og i dag gav DS4 nr.2 seg, samme tullet med R2-triggeren her også. Kontaktet komplett.no angående den i kveld.

 

Kjøpt 1.mnd etter hverandre, ca. like mye brukt og ryker på samme måten. Helt klart den verste medfølgende kontrollen kvalitetsmessig for min del. OK, lite kan vel måle seg med N64 kokain-stikkene der etter en stund :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Men av 47 anmeldelser så har det en score på 66 på metacritic.

 

Jeg står nok pent over dette, håpet på bedre siden jeg er veldig glad i steam punk.

 

Vi har alle forskjellige kriterier til spill osv. Men kjenner jeg blir litt forundra når en score på 66 anses som å ikke være verdt et kjøp. Er jo mange spill som havner rundt der som er faktisk bra...

 

Bare meg som er rar eller hva er greia? :blush:

Endret av LarZen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Ser jeg fremdeles ikke hR noe grunn til kjøpe ps4, noe som er helt greit.

Å basere kjøp av en konsoll basert på étt spill er uansett aldri lurt. Vent heller til det er mange spill du vil ha før du går til innkjøp. Da får du spillene billigere uansett, og du har langt større utvalg. :)

Med mindre du vet det er et spill du bare må ha, og fint kan klare å game litt annet på konsollen også *bloodborne*

Lenke til kommentar

Vi har alle forskjellige kriterier til spill osv. Men kjenner jeg blir litt forundra når en score på 66 anses som å ikke være verdt et kjøp. Er jo mange spill som havner rundt der som er faktisk bra...

 

Bare meg som er rar eller hva er greia? :blush:

Tja, eg kan jo sjølvsagt berre snakke for meg, men scoren betyr ikkje så mykje for om eg kjøper spelet eller ikkje. Det som betyr noko er at spelet tilsynelatande bruker svært mykje av tida på å dirigere meg, heller enn at eg faktisk styrer spelet.

 

Då betyr det lite for meg om spelet får 30, 60 eller 90% i snitt. Eg vil spele spel, ikkje vere ein halvpassiv tilskodar.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...