Gå til innhold

Spintires er på riktig spor igjen etter utgivertrøbbel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"For øyeblikket jobbes det med å rette opp småfeil i Spintires. Den store rosinen i pølsa er likevel oppdateringen som er planlagt fot april."

 

liten skrivefeil der gutter ;)

 

sånn ellers så har jeg spillt litt spintires, og det er ganske underholdene, spesielt om du kan spille med en kompis eller to.

 

har egentlig bare en ting å utsette på spillet og det er at kameravinkelen er til tider svært iriterende.

 

gleder meg til en oppfølger.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt spillet siden release, men bare prøvd det et fåtall ganger. Sist for 2 uker siden. Er fortsatt umulig å mappe opp ratt og pedaler av typen Fanatec. :(

Kan enten få ratt eller pedaler til å virke - men ikke begge deler.

 

Er ikke like stas å spille med tastaturet...

Lenke til kommentar

"For øyeblikket jobbes det med å rette opp småfeil i Spintires. Den store rosinen i pølsa er likevel oppdateringen som er planlagt fot april."

 

liten skrivefeil der gutter ;)

 

sånn ellers så har jeg spillt litt spintires, og det er ganske underholdene, spesielt om du kan spille med en kompis eller to.

 

har egentlig bare en ting å utsette på spillet og det er at kameravinkelen er til tider svært iriterende.

 

gleder meg til en oppfølger.

 

Takk! Retter den nå. :)

Lenke til kommentar

Spintires er det bilspillet jeg har kost meg mest med. Mer enn UAZ4x4 eller Forza. Ble positivt overrasket når jeg kom over denne posten på forumet deres i går kveld, gleder meg særlig til in-cabin view :)

 

Etterhvert får de kanskje til kamerastyringen og giringa også..

 

Kjøpte spillet da det kom ut, var ikke helt fornøyd da, men etter den siste oppdateringen har jeg langt ned mange timer i det, og synes det har vært ganske konge. Men i forhold til UAZ4x4 er synes jeg det er for mye fokus på gjørme. Det som var gøy med UAZ var at det inneholdt mer blandete forhold, f.eks. kjøring på fjell (har ikke spilt alle brettene på spintires enda, så kan hende jeg har gått glipp av noe).

Lenke til kommentar

 

Det mest irriterende med syntes jeg er at hvis du faller ut av en multiplayer session å prøver å gå inn igjen må du starte på nytt... Når man har klundra lenge med ei bane er det veldig,veldig irriterende!

I går spilte jeg spintires. Da klarte en jeg har addet på steam å komme rett inn i et pågående spill.

 

Joda, det går fint, men om man er så uheldig å miste tilkoblingen til den du spiller med - for så å gå inn igjen - så mister du der du var, å må begynne på nytt. Burde ikke være så vanskelig å få til så ikke det skjer...

Lenke til kommentar

Jeg har hatt spillet siden release, men bare prøvd det et fåtall ganger. Sist for 2 uker siden. Er fortsatt umulig å mappe opp ratt og pedaler av typen Fanatec. :(

Kan enten få ratt eller pedaler til å virke - men ikke begge deler.

 

Er ikke like stas å spille med tastaturet...

 

Spiller med ps4 stikke å litt hjelp med tastatur når det må vinsjes! D funker ganske bra :) eneste e at gassen må man bruke høyre analog. Får værtfall ikke det til å virke me knappene eller r2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...