Gå til innhold

"Limited Edition" Radeon 9800 XT fra ASUS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvorfor i he***te kjøpte du XT ? Dt koster jo så mye mer for liten ytelseforskjell..

ja men det er en liten ting som heter stil, mmmmm me likes the ASUS 9800XT *grin*

Trodde jeg var den eneste som fattet det ;) Desutten er XT enda mer klokkbart en det er, så det kan klokkes enda høyere. R360 er jo mer stabilt såklart enn forgjengeren og kortet ser J*VLIG forbanna vakkert ut :love::love::love::yes:

 

EDIT :

 

Glemte å si at 256MB med ram dekker mitt hardcore behov til 3dsmax6 og Maya ;)

 

EDITEDIT:

 

Hehe, glemte å si at HL2 er jo en liten bonus også ;):yes:

Endret av VeXx
Lenke til kommentar

Ååååh så glad jeg blir når folk snakker sånn :D Jeg har just bestilt IC7-MAX3 og P4 3ghzC :D Geil Golden Dragon 512 PC4000 ram og Radeon 9800XT er jo helt perfekt da ;)

 

Hadde seffers kjøpt P4EE hadde de pressa den nedi 4000kr, men forløpig blir den for dyr..

 

Uff, glemte selvsagt temperaturmåleren! :D

Lenke til kommentar
VeXx is made of $$££??!

 

PÆNG! som vi si i trondheim!

:lol: I wish :lol:

 

Nei men seriøst, har ikke oppgradert maskin siden begynnelsen av i fjor og nå har jeg just fått en hau med penger av foreldre/besteforeldre siden jeg begynte på Noroff :D Snill familie kan du si, ihvertfall når jeg har betalt 80.000kr for skolen.. heh ;)

 

Må jo få lov å bruke pengene på noe jeg har lyst på så ;)

 

Asus 9800XT er jo digg, men noen som vet når jeg burde vente det i postkassa eller?

Lenke til kommentar

siden begynnelsen av i fjor 

 

:wow: er det lenge det? (for deg)

 

jeg antar at de 2000 samlerne ikke kommer til å bruke disse korta, der er jo bare JvL dyr pynt.

 

 

 

, sett fra min side så får jeg en lavere pris på produkta når folk i stinn kjøper det dyre. Så keep it going..... (selv om jeg tross dette ikke har råd til et slikt kort før om 2 år da....)

Lenke til kommentar
siden begynnelsen av i fjor 

 

:wow: er det lenge det? (for deg)

 

jeg antar at de 2000 samlerne ikke kommer til å bruke disse korta, der er jo bare JvL dyr pynt.

 

 

 

, sett fra min side så får jeg en lavere pris på produkta når folk i stinn kjøper det dyre. Så keep it going..... (selv om jeg tross dette ikke har råd til et slikt kort før om 2 år da....)

w00t, mener du dette ?? seriøst ??

 

NESTEN to år siden er jo en stund siden altså, alle vet (burde vite) hvordan datamarkedet virker i dag. PCen min funker fint i dag også, men nå tar jeg liksom.. neste steg ;)

 

Selvsagt bruker samlerene de kortene, ingen kjøper et XT kort for å se på det fysisk såklart :lol:

Lenke til kommentar
Det kortet er SÅ pent... Skulle ønske jeg hadde en samlers økonomi:/

Hehe, droppa 9800Pro powercolor kort jeg (hadde tenkt å kjøpe), så jeg bestilte just ASUS Radeon 9800XT, noen som vet når jeg burde vente det i postkassa ?? :D

Grattis med nytt skjermkort da *grin*

Det er noen som har det ;)

Næææ, noen som har fått sitt ASUS 9800XT :wow::wow::wow: :!:

 

Når er "offisiell" release-date på kortet da ? Når jeg får det skal jeg sette opp en side der jeg klokker systemet mitt (minne, CPU, skjermkort) og dytte det så mye så mulig med forskjellige kjøleløsninger og sette opp noen benchmarks såklart. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...