Gå til innhold

Nå kan du se NRK på smartklokken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

.. og der gikk startskuddet for skjermstørrelsekappløpet på smartklokker.

Neida, men de burde se og få igang forskning og produksjon av heads up display på vanlige briller :D

Lenke til kommentar

Jeg har faktisk en slik klokke som dette.

Den har jeg brukt omtrent to ganger siden jeg kjøpte den. Batterilevetiden er mindre enn en dag og ladekrybben er skjørere enn et egg.

 

Men i dag fikk jeg gang i ladekrybben igjen og telefonen/klokken er nå på lading. I morgen skal jeg se nrk på klokken.

Ikke fordi nrk har noe jeg vil se, men fordi jeg kan.

 

Jeg vil få legge til at jeg har sett video på denne før, og at det ikke akkurat er noen kino-opplevelse. Youtube har jo virket.

 

Jeg vil takke nrk for å bringe ting jeg ikke vil eller trenger å se til armleddet mitt. Dette setter jeg stor pris på, da denne klokken ikke er solgt i ubegrenset antall, og det sikkert ble solgt ganske få til Norge.

 

Jeg føler nå at jeg er medlem i en ekslusiv gruppe som får spesialbehandling av statskanalen.

Om ikke annet er det kjekt å bli inkludert i det store fellesskapet.

Lenke til kommentar

Kødder med meg nå ikke sant? Dem prioriterer en smartklokke app fremfor en Xbox One app.... ? I tillegg forbedrer de android appen som ikke trengs så lenge det går an å se et program..... Det er dette jeg bruker penga mine på ja.... Jeg skal da faaan mæ ikke se på Nrk på en jæ*** smartklokke som jeg aldri har hørt om en gang!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...