Gå til innhold

ANMELDELSE: Evolve


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke tuklet med grafikkinstillinger, så det kan godt være at de er satt litt lavt. Bildet av Daisy er tatt helt i starten av en runde, og teksturene i det bildet kan kanskje unnskyldes at absolutt alt ikke er fullstendig lastet inn enda. Har forøvrig kun reagert på treg teksturlasting ved én anledning i menyene, så det har på ingen måte gått ut over min opplevelse.

Lenke til kommentar

Etter å ha tatt del i både alpha og beta testingen av dette spillet (på pc) så var det et soleklart kjøp for min del. Har i følge steam allerede lagt 50 timer i det selv om jeg sjonglerer flere spill for tiden. Morsomste multiplayer opplevelse jeg har hatt på år og dag. Grafikken og lydbildet mener jeg er noe av det beste jeg har vært borti i spill noen gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

PC-versjonen krever litt for å levere 1080p/60fps og alt anna på maks. Litt baktung men det må vi forvente. På tide å oppgradere for dere som ikkje makser såpass.

 

Konsollversjonane mangler ein del effekter som PC-versjonen har, så som refleksjon og teksture oppløsning av mindre viktige detaljer. Normalt med så svake konsoller.

 

XO med 900p/30fps og PS4 med 1080p/30fps har i tillegg ein hick-up innimellom der alt stopper opp i ca ein tredjedels sekund. Betyr nada for spillopplevelsen.

 

Bugs og anna rusk over hele linja. Normal standard, det må vi bare godta med sukker på.

 

DLC-politikk som er usmnakelig. Smak litt på den alikevel, smaker sååå godt når du ikkje har andre alternativ.

 

Syns spillet fortjener 10 av 10! Episk ubalansert med nyanser av grådighet og aroganse. Perfekt!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Var i alpha og beta og selv om jeg ikke ble helt blåst av stolen pga jeg spilte med så mange som hadde ingen anelse om hva ordet samarbeid betyr for noe.

 

Men å spille dette samens med en fast gjeng virker som en toppers oppskrift på multiplayer moro.

 

DLC biten dem har lagt seg på synes jeg virker veldig ekstrem men som med 99% av spill jeg kjøper så kjøper jeg aldri det. Og spillet blir ikke dårligere pga det så da stopper det ikke meg ifra å kjøpe spillet. Synes det er viktig å støtte utviklere som tørr å satse på noe nytt i en alt for kjedelig firkanta spill utvikling.

 

Blir et kjøp etterhvert dette ja!

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

 

 

 

Du vet det er noe riv ruskende galt, når et spill som Evolve får 8/10.

Hvorfor det? Det er et meget bra spill.

Maabren og Borgelin oppsummerte det hele ganske greit. Hvis dette fortjener en 8'er, så betyr det at nesten samtlige spill der ute er søppel. Noe jeg forsåvidt kan si meg enig i.

Det er jo det som er så fint med spill, at det faktisk går an å være uenig i om et spill er bra eller dårlig...

 

Håvard likte spillet godt, og gir det en god score. Andre liker det ikke, og gir det lavere score. Smaken er som baken og alt det der...

Lenke til kommentar
Håvard likte spillet godt, og gir det en god score. Andre liker det ikke, og gir det lavere score. Smaken er som baken og alt det der...

 

Hvis det er baken til spillanmelderne som ligger til grunn når man anmelder spill, så kan man like gjerne la tilfeldige forumbrukere skrive anmeldelser på rundgang. Det blir mye billigere for Gamer også.

 

Spillet virker forøvrig veldig repetivt og ubalansert. Interessant konsept, men virker som en kjapp cashgrab på alle mulige måter, ikke bare pga DLC-melkingen, men fordi de ikke har tenkt hvordan de skal lage et bra spill ut av ideen sin.

Lenke til kommentar

 

Håvard likte spillet godt, og gir det en god score. Andre liker det ikke, og gir det lavere score. Smaken er som baken og alt det der...

Hvis det er baken til spillanmelderne som ligger til grunn når man anmelder spill, så kan man like gjerne la tilfeldige forumbrukere skrive anmeldelser på rundgang. Det blir mye billigere for Gamer også.

Haha... hæ?

Det er mennesker som sitter og anmelder spillene, ikke roboter. Det er derfor en fare for at man kan være uenig. Jeg kan gå på kino og se en film som har fått terningkast seks av en fyr jeg ikke kjenner, men det er ikke sikkert at jeg liker den.

Sånn har det da alltid vært, og sånn vil det alltid være. Det er greit å være uenig i anmelders konklusjon, men jeg finner det pussig at så mange skal leke overrasket hver eneste gang man ikke deler menig med et annet menneske.

Hadde det vært en fasit hadde ikke Gamer.no eksistert.

Lenke til kommentar

Noe alle burde lære seg først som sist er å slutte å se på en karakter et spill har fått og dra konklusjoner utifra det. Jeg synes Gamer burde gjøre som stadig flere å fjerne hele karakter systemet når dem anmelder spill. Noe stadig flere gjør for tiden.

 

Sist ut er Eurogamer som har så langt det beste systemet synes jeg. Håper folkene på Gamer driver å tenker over dette for disse poengene er det alt for mange ser på og det blir så voldsomt feil. Spesielt når den idiotiske debaten om å sette opp karakterer spill har fått opp mot hverandre....

 

Når det kommer til Evolve så må en lese anmeldelser. Det er først da en skjønner hvorfor endel gir svak karakter mens andre gir en bra karakter. Og det er ganske så klart at veldig mange anmeldere har rett å slett satt seg ned med hode opp i ræva når det kommer til Evolve.

 

EDIT: Og det beste av alt....se på spiller som vet hva dem holder på med på Twitch. Så får en se hvorfor Evolve får bra karakter av anmeldere som ikke har hode opp i... ;)

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Du vet det er noe riv ruskende galt, når et spill som Evolve får 8/10.

Folk er forskjellige å liker forskjellige spill. For min del likte jeg ikke Evolve noe særlig, det ble alt for mye løping/flying for å finne monsteret, å når du først fant jækeln så var den mye raskere enn vi fotsoldatene var, så ble lett å bare stikke av igjen å bli et tier 3 monster å da var det egentlig bare å gi opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...