Gå til innhold

LGB trakk det korteste strået i Stockholm, men viste meget gode takter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor er oppdateringen om at nip har trekki ut, noe som gjør at LGB kan joine fragbytemaster's event? Er gøy at denne artikkelen var solid, men finner det nesten litt rart at noe relaterte nyheter er feid under teppe.

For eksempel at nip og virtus påpekte at BO3viser fram skill bedre, samt det faktum at nip 'søyt' om at de ble slått ut så brått.

En annen ting er at detaljene og nyhetene jeg nevner er i internett tid allerede litt gamle.

Er nesten så dere skulle hyra meg til å fore dere med råMateriale. Jyst saying! :)

Lenke til kommentar

Hvor er oppdateringen om at nip har trekki ut, noe som gjør at LGB kan joine fragbytemaster's event? Er gøy at denne artikkelen var solid, men finner det nesten litt rart at noe relaterte nyheter er feid under teppe.

For eksempel at nip og virtus påpekte at BO3viser fram skill bedre, samt det faktum at nip 'søyt' om at de ble slått ut så brått.

En annen ting er at detaljene og nyhetene jeg nevner er i internett tid allerede litt gamle.

Er nesten så dere skulle hyra meg til å fore dere med råMateriale. Jyst saying! :)

 

Denne artikkelen ble skrevet i går ettermiddag og publisert i dag, før nyheten om at NiP bestemte seg for å trekke seg fra FPL Challenge. Nyheten om dette kommer så fort som mulig, da den er levert videre. Oversikt i hva som skjer i miljøet er ikke noe problem da jeg leser nyheter på flerfoldige sider mange ganger om dagen. Men når en normal arbeidsuke er fra mandag-fredag så kan man ikke forvente at nyhetene kommer på rullende bånd søndager. Vi gjør så godt vi kan med å holde alle sammen mettet og oppdatert :)

 

Vi prøver også å nå ut til et bredere publikum her, ikke bare til de som følger miljøet og turneringene nøye, så da krever det litt ekstra arbeid med forenkling av ord og uttrykk, og forklaringer om og rundt lagene. :)

Endret av Hofer
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...