Gå til innhold

Ordningsvakt pågriper niåring og dunker hodet i steingulv


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kunne vekteren håndtert dette på en bedre måte? Muligens.

Ville det blitt oppstyr selv om han holdt igjen gutten stående? Garantert.

 

En ikke-sak, som såklart setter sinnene i kok til alle bedreviterne i sofakroken.

 

 

Som det står på VG

 

En av vekterne har ifølge avisen anmeldt guttene for vold mot tjenestemenn. På grunn av guttenes lave alder, har anmeldelsen automatisk blitt henlagt.

 

Barn er altfor skånet i samfunnet og kan til tider oppføre seg som de vil uten konsekvenser.

 

Til alle som mener dette er overdreven bruk av vold: Hvordan ville dere behandlet et spyttende og sparkende krakilsk fremmed barn? Trøstet det?

Endret av Apox
  • Liker 9
Lenke til kommentar

Vil vi ha småpøbler som forpester offentlige områder fordi det de gjør ikke får konsekvenser? Greit at anmeldelsen ble henlagt, men også fint at krapyl får seg en liten støkk. Selvfølgelig klarte de ikke å fange på film at vakten dundrer hodet hans i bakken, og han forvandler seg beleilig nok til et ordentlig menneske akkurat i det filmen begynner, selv om han ikke selv får det med seg. Nei, her tviler jeg på at det har skjedd verre ting enn det vi ser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ni år. Kom igjen, dere er utrolige.

 

Men han snek jo med toget, er av de mest alvorlige forbrytelsene, ved siden av å snike inn på fotballkamp!

 

Spørsmålet mitt står fortsatt til dere.

Hvordan ville dere behandlet et spyttende og sparkende krakilsk fremmed barn?

 

Synd det har gått av moten med en god gammeldags omgang juling for barn som ikke oppfører seg.

Endret av Apox
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vil vi ha småpøbler som forpester offentlige områder fordi det de gjør ikke får konsekvenser? Greit at anmeldelsen ble henlagt, men også fint at krapyl får seg en liten støkk. Selvfølgelig klarte de ikke å fange på film at vakten dundrer hodet hans i bakken, og han forvandler seg beleilig nok til et ordentlig menneske akkurat i det filmen begynner, selv om han ikke selv får det med seg. Nei, her tviler jeg på at det har skjedd verre ting enn det vi ser.

Det vi så var ille nok, så det er helt ok.

Lenke til kommentar

Ni år. Kom igjen, dere er utrolige.

Ta fram stoppskiltet og se om det hjelper. Det ble ikke brukt noe som helst unødvendig vold her, men i 2015 er det ikke lov å ta på en unge uten å bli anmeldt for barnevold, så barna får bare herje rundt og gjøre hva de vil og vokse opp til å bli bortskjemte drittunger.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

 

Ni år. Kom igjen, dere er utrolige.

 

Men han snek jo med toget, er av de mest alvorlige forbrytelsene, ved siden av å snike inn på fotballkamp!

 

 

Det er helt OK å snike på toget med andre ord?

 

 

Ikke for voksne, men at unger prøver seg er noe annet.

 

 

Hvorfor er det noe annet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spørsmålet mitt står fortsatt til dere.

Hvordan ville dere behandlet et spyttende og sparkende krakilsk fremmed barn?

Ikke på den måten.

 

Og ja, jeg har vært i lignende situasjoner før. Mange ganger. Ikke med fremmede barn, men jeg ser ikke hvorfor det er relevant. I enkelte situasjoner har det vært barn som ikke kunne kommunisere, enten pga. språkproblemer eller pga. kraftig raserianfall.

 

Jeg er ikke store karen, og har aldri hatt behov for å presse ansiktet til et barn ned i bakken på den måten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...