Gå til innhold

GUIDE: 10 Snapchat-triks du neppe visste om


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lurer på hvordan enkelte får tak i visse ting som de legger inn i bildet f.ex Pizza eller Iskrem som bilde, er det ett tillegg eller har kun iPhone brukere det? F.ex bildet av nissen i kaffekoppen på nr.9 der ligger det en pakke på bordet hehe

 

Jeg tror faktisk det bare er folk som har lastet ned den smileypakken til tastaturet, som de da forstørrer med T-bokstaven i hjørnet. Har lurt litt på det der selv skjønner du...

Lenke til kommentar

Jeg lurer på hvordan enkelte får tak i visse ting som de legger inn i bildet f.ex Pizza eller Iskrem som bilde, er det ett tillegg eller har kun iPhone brukere det? F.ex bildet av nissen i kaffekoppen på nr.9 der ligger det en pakke på bordet hehe

 

Hello, Mr Bond!

 

Emojier/Emoticons kan bli lagt inn som tekst, og fungerer på både iOS og Android. Du kan så skalere dem og flytte på dem (steg 2), og sette dem der du vil. :)

 

- Niklas

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 3 uker senere...

1. Ubegrenset størrelse på tekstfelt : Gå på notater, ''marker alt'' på ønsket tekstmengde, lim inn i tekstfeltet i snapchat. Vips så kan du skrive 10 linjer om du vil.

 

2. Handsfree videoselfie : Dobbeltklikk på hjemskjerm samtidig som du tar videoselfie (iphone). Du kan nå sette fra deg telefonen og vifte med begge armene forran kamera mens du fortsatt filmer deg selv.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...