Gå til innhold

Stor feil rammer Game of Thrones-spillerne i andre episode


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillte igjennom episode 2 i dag (på Xbox One), merket ikke noe til noen feil. Jeg var sikkert heldig.

 

Samme her. Spilte gjennom episode 2 i går og alle valgene jeg hadde tatt i episode 1 var der i den sekvensen som spilte før jeg starta episoden. Også på Xbox One. (Spilte gjennom episode 1 bare et par dager før episode 2 kom ut så ganske friskt i minne også :p)

Lenke til kommentar

 

Spillte igjennom episode 2 i dag (på Xbox One), merket ikke noe til noen feil. Jeg var sikkert heldig.

 

Samme her. Spilte gjennom episode 2 i går og alle valgene jeg hadde tatt i episode 1 var der i den sekvensen som spilte før jeg starta episoden. Også på Xbox One. (Spilte gjennom episode 1 bare et par dager før episode 2 kom ut så ganske friskt i minne også :p)

I sekvensen i oppstarten var ok, men ikke ingame... feil sentinel valg f.eks.

Lenke til kommentar

 

Leser jo ikke om annet enn feil og mangler ved nye spill om dagen...

Nevn noen TV-serier eller filmer som har blitt til gode spill da?

Føler det er i denne kategorien alle kalkunene i spillbransjen tilhører. Så mye SHIT.

 

 

FOr det første er det en logisk feilslutning at "alle filmspill er kalkuner" fører til "alle kalkuner er filmspill", det finnes tusenvis av kalkuner som ikke er filmspill.

 

Batman-spillene feks er jo et godt eksempel, indy? Star wars har endel bra spill.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Leser jo ikke om annet enn feil og mangler ved nye spill om dagen...

Nevn noen TV-serier eller filmer som har blitt til gode spill da?

Føler det er i denne kategorien alle kalkunene i spillbransjen tilhører. Så mye SHIT.

Jeg tror du misforstod han litt, tror han mente nye spill generelt. Far Cry 4, Unity, Ravens Cry, Dying light osv. Spill som rett og slett ikke er ferdige, de er uoptimalisert, har mange bugs og glitches og gameplayet føles klunkete.

Lenke til kommentar

 

 

 

Leser jo ikke om annet enn feil og mangler ved nye spill om dagen...

Nevn noen TV-serier eller filmer som har blitt til gode spill da?

Føler det er i denne kategorien alle kalkunene i spillbransjen tilhører. Så mye SHIT.

Jeg tror du misforstod han litt, tror han mente nye spill generelt. Far Cry 4, Unity, Ravens Cry, Dying light osv. Spill som rett og slett ikke er ferdige, de er uoptimalisert, har mange bugs og glitches og gameplayet føles klunkete.

Dying Light har fungert helt fint for meg iallefall. Angående GoT så hadde jeg samme problemet i Walking dead episode 2. Og siden Telltale ikke engang maktet å patche problemet så har jeg bestemt meg for å holde meg unna produktene deres.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Leser jo ikke om annet enn feil og mangler ved nye spill om dagen...

Nevn noen TV-serier eller filmer som har blitt til gode spill da?

Føler det er i denne kategorien alle kalkunene i spillbransjen tilhører. Så mye SHIT.

Jeg tror du misforstod han litt, tror han mente nye spill generelt. Far Cry 4, Unity, Ravens Cry, Dying light osv. Spill som rett og slett ikke er ferdige, de er uoptimalisert, har mange bugs og glitches og gameplayet føles klunkete.

Dying Light har fungert helt fint for meg iallefall. Angående GoT så hadde jeg samme problemet i Walking dead episode 2. Og siden Telltale ikke engang maktet å patche problemet så har jeg bestemt meg for å holde meg unna produktene deres.

Var vel AMD-brukere som ble rammet med lav fps og drops, sikkert fikset med driver/patch nå.

Lenke til kommentar

Kvalitetskontrollen hos Telltale virker ærlig talt som om alle har dratt på ferie. Lastet ned og spilte gjennom 360-versjonen av episode 2 av GoT i går, og det er så godt som uspillbart. Hvis man feiler i en av kongen-befaler-sekvensene (QTE) må man vente 40 sekunder på å prøve på nytt, og når spillet endelig er ferdig med å laste, mangler gjerne musikken eller dialogen, eller kontrollene begynner ikke å virke før det nesten er for sent å reagere.

 

Skikkelig gretten på Telltale nå—tror jeg rett og slett skal kreve pengene tilbake, for dette går rett og slett ikke an.

Endret av oerhört
Lenke til kommentar

QA er vel det som nedprioriteres hos de aller fleste ift. hvor mye ressurser og tid det faktisk krever. Et problem som nok bare vil vokse.

 

Ressurser er alltid sprengt på tid ift. alle andre aspekter og å få tid til tilstrekkelig QA er nærmest umulig i dagens samfunn.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...