Gå til innhold

Apple skal trolig lansere en egen nett-TV-tjeneste


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å si at det ikke har forandret seg etter Netflix, ViaPlay, HBO og liknende har kommet de siste årene er latterlig. Strømmetjenestene tar mer og mer over og er det logiske hoppet til en ny TV-opplevelse.

 

Hvis de skal "revolusjonere" TV tittingen eller komme med noe nytt så lurer jeg på hva de skal gjøre. Tror de får mange kunder bare pga at de har en enorm tilhengerskare av såkalte "fanboys".

 

Men lykke til, blir det bra så slenger jeg litt penger i Apple's lommebok jeg også :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ffolk ønsker den titteskjermen man har i dag der man kan velge kanaler og programmer uten for mye styr,

 

Det er netop måten streamingtjensten funger på som gjør at det er litt styr å finne og starte riktig program

selv bruker jeg ikke det , men vanlige tv kanaler

 

Bruker man et smart tv så er det lit enklere

 

Hvis det skal bli en revulosjon så må dette ( streaming og diirektesendte tv progrememr ) revulosjoneres

 

i dag står ordningen med tv lisens i vein for dette

Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

Jeg er glad i streaming, men tror ikke de vanlige kanalene forsvinner med det første. Selv med Netflix, TV2 Sumo og lignende lett tilgjengelig, velger jeg oftest å heller skru på TVen på ordinære kanaler, og se hva som går.

Du gjør kanskje det, men generasjonene etter oss som vokser opp med videostreaming fra mobile enheter hvorhen de er, tror jeg kommer til å helle langt mer til TV titting over internett enn de tradisjonelle kanalene. Så du hører nok til en utdøende rase

Lenke til kommentar

hva man bruker er ikk så viktig , det som er tungvind er å måtte lete på flere steder for å se det man ønsker

 

for min del har jeg alle kanalen og programmene jeg ønsker å se gjennom tv kassa

Det som er lit kinkig er nå programmene går samtidig , da må man ut på Internett gjennom TV over alt for se de andre

Lenke til kommentar

hva man bruker er ikk så viktig , det som er tungvind er å måtte lete på flere steder for å se det man ønsker

 

for min del har jeg alle kanalen og programmene jeg ønsker å se gjennom tv kassa

Det som er lit kinkig er nå programmene går samtidig , da må man ut på Internett gjennom TV over alt for se de andre

 

Jeg har ikke en brøkdel av programmene/tv seriene jeg ser på gjennom TVen. Jeg gidder heller ikke avbryte det jeg gjør på for å se til rett tid, eller måtte se det gjennom PVR dekoderen når jeg først skal se det.

 

NRK.no gjør jobben for NRK. TV2 sin sumo gjør jobben for TV2 (burde vært gratis for programmer som sendes på TV2...) Netflix, Viaplay og HBO hjelper meg på de som sendes der, resten må man ty til andre måter.

 

Det er billigere med den største TV pakken, enn alle streaming tjenestene man trenger for å se alt man vil. Skal man måtte betale for BBC iPlayer, TV2 Sumo, Canaldigital, Viaplay, Netflix, HBO, Discovery/TVN sin, osv, så koster det mer en bilen min i året...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Dette blir jo fint for de som bor landet der dette blir tilgjengelig. Nemlig USA. Her må vi nok nøye oss med en litt dyrere og amputert versjon. Heldigvis er Pirate Bay tilbake!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...