Gå til innhold

DAGENS DINGS: Disse skal la surrounden følge bevegelsene dine


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kringlyd ..... for noe tragisk oversettelse .....er det ikke bare og bruke surround da ?

 

Visste faktisk ikke hva det var før jeg så kommentaren din og selv da måtte jeg ta et google søk for å være helt sikker. Det er et helt på tryne ord og håper jeg slipper og lese det flere ganger. Spesielt siden surround er så godt innarbeidet i det norske språket allerede. Leser faktisk på den norske wikipedia siden at det var et kinesisk selskap som først brukte det ordet...

 

Samme med ordet "strømme", kan ikke si jeg liker det i det hele tatt og foretrekker det engelske ordet streame, men der skjønner man i det minste hva det er snakk om.

 

 

En annen ting jeg reagerer på er dette, min uthevning

 

Systemet koster rundt 1700 dollar, eller veldig mange penger i Norske kroner, med dagens vekslingskurs.

 

Seriøst??? veldig mange penger i norske kroner.... Hva har skjedd med så sinnssykt simpel journalistikk? Enten ikke skriv noe i det hele tatt om hva det koster i kroner, altså kun dollar prisen eller bruk 10 sekunder på å finne ut hva det faktisk er i kroner. Hvis det var et forsøk på å være artig så feilet det miserabelt, faktisk så mye at jeg ble såpass irritert og jeg skrev dette innlegget.

 

 

Ellers så høres dette ut som et spennende produkt og jeg håper at det kommer ut på markedet.

Lenke til kommentar

Som etterspurte, meg altså? Bam, 13000 kroner er 1700 dollar. Var ikke så vanskelig, skrev 1700 dollar inn i google og fikk svaret med det samme.

 

Grunnen for at jeg ble irritert er at dette skal visstnok være ei seriøs side og ikke ei moroside. Jeg synes at hvis de skal gidde å sammenligne priser så kan de godt gjøre det på alle kurser. Spesielt siden de tok seg tid til å finne ut hva 159 dollar hva. Og hvis de skal være artig så kan de være så uten at det går på bekostning av informasjon.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...