Gå til innhold

– Galaxy S6 får to buede kanter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-169651

Gjør det? Eller lager de større og større telefoner og bruker reklame for å overbevise oss om at det er det vi vil ha?

 

En annen ting er jo at de putter alltid topp specs i sine store telefoner, og lager mindre mobiler med dårlige specs. Så de gjør jo valget enkelt, for ingen vil vel ha en telefon med dårlige specs?

Lenke til kommentar

Kjenner jeg har litt trua på dette her. Dersom det stemmer at både design og materialvalg blir kraftig oppdatert, at den får den antatte Samsung-CPU-en, høyoppløst skjerm, og en skjerm som i tillegg går rundt kantene, da blir dette den litt "crazy" men allikevel spiselige kandidaten fra koreanerne slik S-serien var frem til og med S3.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

S6 er ryktet å få en 5,5" skjerm. Imidlertid skiller det bare 0,1 tomme på Note 4 og Note Edge. Det skiller derimot litt mer på høyden ser det ut til, og det kan tyde på at når "Edge-skjermene" måles får man et høyere tall fordi man måler rundt hjørnet og ikke har sørgerender på sidene. Jeg vil tro at denne skjermen er omtrent så stor som en typisk 5,3". Til sammenlikning er Note 4 en 5,7".

Lenke til kommentar

Gjør det? Eller lager de større og større telefoner og bruker reklame for å overbevise oss om at det er det vi vil ha?

 

En annen ting er jo at de putter alltid topp specs i sine store telefoner, og lager mindre mobiler med dårlige specs. Så de gjør jo valget enkelt, for ingen vil vel ha en telefon med dårlige specs?

Demand pull / technology push , her tenker jeg kanskje push, med tanke på salgstallene på kurvet pr dags dato er noe begrenset.

Endret av War
Lenke til kommentar

Dette blir jo bare mer og mer komplisert. Min arbeidsgiver har kun Samsung og Apple i sitt sortiment. Jeg vil ikke ha Apple. Jeg vil ikke ha Note 4 fordi den er for stor. Jeg vil ikke ha en slik "edge"-løsning, så da er kanskje S6 utelukket når den kommer.

Skal jeg da velge S5, og leve med en "gammel" telefon? På specs er den ikke så gammel at det gjør noe, men Samsung er vanvittig trege til å oppdatere de eldre telefonene, og den vil jo bli regnet som gammel når S6 er i salg.

 

</syting>

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gjør det? Eller lager de større og større telefoner og bruker reklame for å overbevise oss om at det er det vi vil ha?

 

En annen ting er jo at de putter alltid topp specs i sine store telefoner, og lager mindre mobiler med dårlige specs. Så de gjør jo valget enkelt, for ingen vil vel ha en telefon med dårlige specs?

Er ingen hemmelighet at man får inn mer tek i en stor telefon, og jeg tror ikke Samsung sitter i en posisjon som gjør at de kan velge hva forbrukerne vil ha, de har mange konkurrenter som har mer eller mindre samme spesifikasjoner i apparatene sine, det ser vi på i og med at de har nedgang blant sine modeller og at det er en økning hos konkurrentene, så om kundene syntes den blir for stor, så kan de jo bare kjøpe noe annet, hva er det som gjør at de kjøpe den her, om de ikke liker den?

Endret av esoteric
Lenke til kommentar

 

Dette er nesten ikke til å tro! Venter bare på å få FIRE buede kanter jeg. Eller fem! Kanskje seks!!!

 

Ugh, jeg er så LEI av kanter! Jeg vil ha en telefon som en ball!

Da vil du kanskje ikke like en med hele 12 buede kanter, som en terning har...!?! Hva med 8 eller 16-siders terninger? Klarer kanskje ikke telle, engang!

 

Dog skjerm på alle kantene, ligger nok ennå lengre tid å få implementert.

 

LOL

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

 

Gjør det? Eller lager de større og større telefoner og bruker reklame for å overbevise oss om at det er det vi vil ha?

 

En annen ting er jo at de putter alltid topp specs i sine store telefoner, og lager mindre mobiler med dårlige specs. Så de gjør jo valget enkelt, for ingen vil vel ha en telefon med dårlige specs?

Er ingen hemmelighet at man får inn mer tek i en stor telefon, og jeg tror ikke Samsung sitter i en posisjon som gjør at de kan velge hva forbrukerne vil ha, de har mange konkurrenter som har mer eller mindre samme spesifikasjoner i apparatene sine, det ser vi på i og med at de har nedgang blant sine modeller og at det er en økning hos konkurrentene, så om kundene syntes den blir for stor, så kan de jo bare kjøpe noe annet, hva er det som gjør at de kjøpe den her, om de ikke liker den?

 

Du har rett idet, men hva er det som gjør at Sony får inn masse gode specs i sin Z3 Compact serie, mens Samsung, LG og HTC lager kompakte utgaver med halvparten av kraften til hovedmodellen? Jeg vet også at i Japan selges en Sharp kompaktmodell med omtrent helt like specs som den store toppmodellen.Hvis noen klarer det, hvorfor velger ikke de andre også å gjøre det? Og jeg skriver VELGER fordi, jeg tror de kan. Men vil ikke.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...