Gå til innhold

DAGENS DINGS: Lanserer mobil overlevelsespakke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

Er det ikke bedre med et minnekort på 128 GB?

 

hvorfor skal 128gb minnekort være bedre en 128gb innebygd? hvertfall hvis det er samme standard som på mobiler, så er innebygd ofte raskere.

Lenke til kommentar

 

Er det ikke bedre med et minnekort på 128 GB?

 

hvorfor skal 128gb minnekort være bedre en 128gb innebygd? hvertfall hvis det er samme standard som på mobiler, så er innebygd ofte raskere.

Fordi på endel mobiler, så har de eget spor for minnekortet, og det er ikke noe som stikker ut og bulker til.

 

Batterikapasiteten på denne er en vits, så jeg ser ikke stort mer bruksområde for denne enn å være en ekstern lagringsenhet, som vil funke til de modellene som støtter OTG, og som ikke har minnekortleser, som f.eks. iPhone, iPad, iPod og min HTC One M7.

 

Dog er denne fremdeles "bulky", og jeg ville heller kjøpt minnepenn med innebygd OTG, og i tillegg fungerer som en mikrousb/lightning - til USB-adapter. Vet ikke om det finnes slike som både støtter lading og OTG samtidig, og samtidig er så liten og nett som de minnepennene spesielt utviklet for å kobles i mobilen.

 

Dog blir det vel en M9 på meg snart, så da er behovet for denne helt eliminert...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...