Gå til innhold

FEATURE: Desse spela gler vi oss til i februar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er veldig spent på om The Order 1886 blir like gøy å spille som det er pent. Sony har endel veldig pene spill til PS4 men mangler en såkalt system seller. Hadde vært gøy for Sony om 1886 kunne bli det.

 

Det hadde gjort det enda mer interessant å se på salgs tall i mnd fremover.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Venter på stardrive 2, kommer i feb eller mars

Jeg er skeptisk til Stardrive 2 siden de gjorde en såpass slett jobb med det første spillet, det ble jo egentlig aldri ferdig og det var betydelige deler av spillet som manglet. Venter til det har kommet en del omtaler av Stardrive 2 før jeg vurderer et kjøp.

 

Derimot gleder jeg meg til Homeworld!

Endret av Kharan
Lenke til kommentar

Ingen honorable mention til Resident Evil: Remaster?

 

Også kjent som REmake: Remaster. Et fantastisk spill som ser bra ut i sin originalform på Gamecube, og nå ser enda bedre ut i HD grafikk. Har storkost meg med dette seneste uke!

 

Det ser ihvertfall fantastisk ut i forhold til originalreleasen på PS1 :p

Lenke til kommentar

 

Venter på stardrive 2, kommer i feb eller mars

 

Jeg er skeptisk til Stardrive 2 siden de gjorde en såpass slett jobb med det første spillet, det ble jo egentlig aldri ferdig og det var betydelige deler av spillet som manglet. Venter til det har kommet en del omtaler av Stardrive 2 før jeg vurderer et kjøp.

 

Derimot gleder jeg meg til Homeworld!

Spillet ble ferdig, men han kunne ikke forsette å jobbe med det, fordi Microsoft sluttett å støtte motoren spillet er bygget på, da var det ikke zero sin feil, men microsoft sin.

 

Eneste spillet ikke fikk var mp, og det var ikke lovet, bare et ønske han hadde om å implementere.

 

Spillet hadde blitt patchet mer og fått ny content, om motoren forsatt var støttet. Spillet i dag er mer stabilt enn ac unity, de store delene som var livet er der.

 

Over og ut fra en fanboy.

Lenke til kommentar

Ingen honorable mention til Resident Evil: Remaster?

 

Også kjent som REmake: Remaster. Et fantastisk spill som ser bra ut i sin originalform på Gamecube, og nå ser enda bedre ut i HD grafikk. Har storkost meg med dette seneste uke!

 

Det kom ut i Januar og ikke i Februar som denne artikkelen fokuserer på

Lenke til kommentar

Men Resident Evil: Revelations 2 kommer i februar, uten at gamer.no har fått det med seg. Er nok det eneste jeg gleder meg til, selv om jeg selvsagt skal ha en New 3DS XL også. Mulig det blir Majora's Mask eller Monster Hunter 4 (eller begge to), men tviler litt. Vurderer å sjekke reviews av MH4 først, men gidder ikker reviews av Majora's Mask. De aller fleste gir det jo bare topp score uansett. :ermm: Monster Hunter er i det minste obskurt nok her i Norge til at folk våger å gi det en litt mer nøytral karakter.

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...