Gå til innhold

MPX stenges for privatkunder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig mye fokus på Bedrifter i Komplett gruppen :)

 

Hadde jo Itegra og Norek før de ble fusjonert til å kun være Itegra. Også hadde man jo Komplett privat/bedrift og MPX privat/bedrift.

 

Og alle har jo mer eller mindre eksakt samme priser og lagerbeholdning. Lurer på om Itegra og MPX på sikt kanskje vil bli fusjonert?

 

Det virker litt bedre å kun ha to firmaer, ett som spesialiserer seg på Bedrifter og ett på Privatpersjoner, så det er mulig at det er målet dems til slutt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Jøss, trodde først det var aprilsnarr. Vel, om de ikke vil ha meg som kunde så er vel det helt greit. Komplett prøver jeg absolutt å unngå...

Er dette en aprilsnarr ? MPX og Komplett har samme eiere.

 

Litt som å unngå Elkjøp og springe på Lefdal istedet...

 

 

Har kommet over en del folk som aldri har visst at Komplett eier MPX. Så de finnes, hehe.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Jøss, trodde først det var aprilsnarr. Vel, om de ikke vil ha meg som kunde så er vel det helt greit. Komplett prøver jeg absolutt å unngå...

Er dette en aprilsnarr ? MPX og Komplett har samme eiere.

 

Litt som å unngå Elkjøp og springe på Lefdal istedet...

 

 

Jeg er godt kjent med det. Men da firmaet jeg jobber for har avtale med MPX får jeg ca. 6% rabatt på alt jeg handler der, pluss 2,5% kickback fra Visa. Komplett er alt for dyrt, selv når de har "Superweekend" og liknende med inntil 50% rabatt er det på ingen måte sikkert at de er billigere enn andre nettbutikkers normalpris. Med rabattene jeg har fått på MPX har det blitt nesten spiselige priser. Forøvrig har jeg som regel mye bedre erfaring med Lefdal enn med Elkjøp, ikke alltid det hjelper å ha den samme rike onkelen. En av fetterene kan fint være en drittsekk, mens den andre er en engel...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Jøss, trodde først det var aprilsnarr. Vel, om de ikke vil ha meg som kunde så er vel det helt greit. Komplett prøver jeg absolutt å unngå...

Hvorfor? Har aldri hatt noen problemer med å handle hos komplett. Har derimot fått veldig god kundeservice der og prisene er jo stort sett ok :)

 

 

Komplett skal ha ros for kundeservicen, men de skulle hatt juling for prisene. Skjønt, det er vel gjerne de avsindige prisene som gjør at de har råd til den gode service'en... Vel vel, jeg har vel hatt det for godt for lenge med ansattrabatt hos MPX... :shrug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jøss, trodde først det var aprilsnarr. Vel, om de ikke vil ha meg som kunde så er vel det helt greit. Komplett prøver jeg absolutt å unngå...

 

haha det er jo samme ulla da, har du for eks ubetalt faktura fra komplett så får du ikke kjøpe noe hos mpx og motsatt.

Når samme person tar telefonen, så snakker vi ikke selskap a og b , så hvor prinsippene dine kommer inn i bildet ser jeg ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jøss, trodde først det var aprilsnarr. Vel, om de ikke vil ha meg som kunde så er vel det helt greit. Komplett prøver jeg absolutt å unngå...

haha det er jo samme ulla da, har du for eks ubetalt faktura fra komplett så får du ikke kjøpe noe hos mpx og motsatt.

Når samme person tar telefonen, så snakker vi ikke selskap a og b , så hvor prinsippene dine kommer inn i bildet ser jeg ikke.

 

 

 

 

Jøss, trodde først det var aprilsnarr. Vel, om de ikke vil ha meg som kunde så er vel det helt greit. Komplett prøver jeg absolutt å unngå...

Samme butikk, samme eier, uavhengig om det er Komplett eller MPX.

 

 

Kanskje lese de videre innleggene i tråden?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...