Gå til innhold

GUIDE: Abonnementsguide


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Før du bytter abonnement, sjekk dette også:

 

  • Pris per MB hvis du bruker mer enn den inkluderte datamengden. Her kan du bli flådd skikkelig hvis du ikke passer på.
  • Er MMS inkludert?
  • Samtaler til spesialnummer.
  • Samtaler til utlandet.
Lenke til kommentar

vi får vente å se, en annen sak er at jeg har vært telenor kunde før,og det frister ikke å gjenoppta.telenor følger ikke opp kundene sine, elendig service, både på fb og telenor sine sider, umuligt å få et svar.umuligt å få hjelp. one call har chattelinje,der får du respons med en gang, du får hjelp og får ryddet opp i evt misforståelser,hos telenor er det null hjelp.om jeg noengang skal bytte abb,blir det IKKE telenor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mitt firma gikk over til Netcom , og det resulterte i at jeg ikke har dekning på lokasjon jeg sitter på. Må ut av bygget for få dekning.

 

Hjemme hadde jeg dekning i vinduet på kontoret.

Resulterte i at jeg tok nummeret mitt ut igjen fra firmaet og over på meg privat (orker ikke flere nummer og dette har jeg hatt siden 94).

 

Planen var onecall helt til jeg så de også skal over til Netcom, så da ble der djuice . Samme pris og Telenor dekningen .

 

Fullt signal på jobb og 4G hjemme :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, jeg har hatt dårlig dekning på Telenor-nett med One Call. I tillegg har jeg satt telefonen kun til å motta 3G, ikke 4G pga datahastighet. Dette er midt i et byggefelt og det har pågått i mange, mange år. Byttet i går til Netcom-nettet og nå er det fem fulle streker. Og kjører nå med 4G.
Dette ser veldig bra ut, men jeg skal teste fremover. Opprinnelig hadde jeg tenkt å bytte til Talkmore pga billig SMS til utlandet. Avventer nå en stund for å sjekke.

Endret av smartphone
Lenke til kommentar

Jeg gikk fra Onecall til Hello straks dette ble kjent. Ikke fordi jeg er avhengig av 4G, men fordi det ikke eksisterer Netcom der vi har hytte. Så det er ikke bare 4G som er problemet her :)

 

Det jeg stusser på er at alle mine møysommelige oppsamlede "ring fra utlandet" som alternativ til spesialnummer sluttet å virke. Får bare beskjed om at nummeret virker kun fra utlandet. Slik var det ikke med Onecall :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg var Netcom-kunde for et par år tilbake, og opplevde ofte veksling mellom 3G og GPRS/EDGE. Dette var både på jobb og hjemme. Jeg trodde det var telefonen min det var noe galt med. Men så hørte jeg at andre med Netcon opplevde akkurat det samme. Jeg ringte til NetCom og spurte om det var problemer med 3G-tilgang der jeg var, og fikk til svar at der var det god dekning og ingen problemer. Dermed byttet jeg til Telenor på dagen, og fikk en bedre og mer stabil mobilhverdag. Det er viktigere for meg enn pris. Når en ser på dekningskartet så er det betydelige forskjeller. Selv om jeg misliker Telenor av forskjellige grunner så er det de som leverer best og mest stabil mobildata.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...