Gå til innhold

SNIKTITT: The Witcher 3: Wild Hunt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle ønske at The Witcher 3 kom ut før Dragon Age 3.

Nå tror alle at The Witcher 3 kommer til og bli slike som Dragon Age 3, fylt med fetch quests og livløs npc.

 

Er ikke alt som teller for deg selv hvordan du selv oppfatter spillet? om naboen min spiller ludo eller yatzy er det siste jeg blir liggende søvnløs over.

Lenke til kommentar

 

Skulle ønske at The Witcher 3 kom ut før Dragon Age 3.

Nå tror alle at The Witcher 3 kommer til og bli slike som Dragon Age 3, fylt med fetch quests og livløs npc.

 

Er ikke alt som teller for deg selv hvordan du selv oppfatter spillet? om naboen min spiller ludo eller yatzy er det siste jeg blir liggende søvnløs over.

Er ikke jeg, er resten av internet som tenker det.

Lenke til kommentar

Kjipt at konsollifiseringen og ønsket om å nå et bredere publikum forhindrer dem fra å fikse det som er Twitcher-spillenes store svakhet, nemlig det forferdelige slossystemet. Vel, vel, håper at questdesignet er på samme nivå som i toeren, selv om den åpne verdenen bekymrer meg litt, fordi det sier seg selv at det er en utfordring i forhold til questdesign, og at det er lett å gi etter for "plukk 10 eller "bank X og dra til Y for belønning".

 

Det er trist at spill på denne skalaen ikke kan lages for et voksent PC-publikum fordi markedet er for lite, når de har fått de økonomiske musklene til å potensielt lage det de vil. Med mindre de bare er grådige da, og det er dette de faktisk vil lage for å bli søkkrike.

Endret av radiohodet
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Skulle ønske at The Witcher 3 kom ut før Dragon Age 3.

Nå tror alle at The Witcher 3 kommer til og bli slike som Dragon Age 3, fylt med fetch quests og livløs npc.

 

Er ikke alt som teller for deg selv hvordan du selv oppfatter spillet? om naboen min spiller ludo eller yatzy er det siste jeg blir liggende søvnløs over.

Er ikke jeg, er resten av internet som tenker det.

DA:I var noe av det mest shallow spillet jeg har vært borti. Ser ut som fanskaren til Bioware er av samme oppfattning, etter å ha tittet på forume deres. Game of the year, my ass.

Lenke til kommentar

Gleder meg! Men, etter å ha kommet meg igjennom den fantastiske eneren så ble 2eren litt vel konsoll-aktig. Kontrollerene var så knotette at jeg måtte ty til en xbox kontroller for å kunne nyte spillet skikkelig. Også føles det hele litt fordummet. Men, jeg regner med at det ikke vil skuffe, enda overgangen fra eneren var litt rar.

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Dette kan vel ikke stemme helt :p eneren va jo et nesten søppel når det kom ut, jeg klarte alldri å komme meg gjennom spillet uten å støte på game breaking bugs som gjorde at jeg ikke kunne komme videre. 2eren var jo kun til pc når den kom så hvordan den føltes konsoll aktig aner ikke jeg :/ den var ihvertfall milevis bedre enn 1eren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skulle ønske at The Witcher 3 kom ut før Dragon Age 3.

Nå tror alle at The Witcher 3 kommer til og bli slike som Dragon Age 3, fylt med fetch quests og livløs npc.

 

 

 

 

 

Skulle ønske at The Witcher 3 kom ut før Dragon Age 3.

Nå tror alle at The Witcher 3 kommer til og bli slike som Dragon Age 3, fylt med fetch quests og livløs npc.

Er ikke alt som teller for deg selv hvordan du selv oppfatter spillet? om naboen min spiller ludo eller yatzy er det siste jeg blir liggende søvnløs over.
Er ikke jeg, er resten av internet som tenker det.

DA:I var noe av det mest shallow spillet jeg har vært borti. Ser ut som fanskaren til Bioware er av samme oppfattning, etter å ha tittet på forume deres. Game of the year, my ass.

 

Dette handler ikke om DA:I, men om The Witcher. Er lei av å se disse angrepene som er uten argumenter, det er helt latterlig. Forståelig at man liker forskjellige ting, men hold dere til emne.

 

Er veldig spent på åpen verden i The Witcher 3, er ikke så glad i åpen verden generelt. Gleder meg dog til fortsettelsen av historien, spesielt det politiske og hvordan verden vil se ut etter krigene er ferdig kjempet. Håper Scoia'tael biten virkelig får en stor plass i historien.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg ser heller ikke hvorfor DA:I skal drages inn i absolutt alt. Er jo en viss person som til stadighet skal uttale seg negativt om bioware og DA:I hver mulighet han har til det, selv noen ganger når det egentlig ikke passer seg, som i denne tråden. DA:I ble godt mottatt av både spillpresse og spillere for unntak av et par selverklærte forum kritikere som tror de vet så mye bedre enn alle andre. Så hvordan DA:I skal senke salgstallet til the witcher 3 klarer vertfall ikke jeg å forstå...

 

Men til emnet i tråden er The Witcher 3 uten tvil årets spillhøydepunkt for meg, jeg elsket de 2 første spillene og føler meg ganske så sikker på at jeg kommer til å elske 3eren vel så mye. Ønsker intet annet enn suksess til den fantastiske utvikleren cd projekt red :)

Lenke til kommentar

Gleder meg! Men, etter å ha kommet meg igjennom den fantastiske eneren så ble 2eren litt vel konsoll-aktig. Kontrollerene var så knotette at jeg måtte ty til en xbox kontroller for å kunne nyte spillet skikkelig. Også føles det hele litt fordummet. Men, jeg regner med at det ikke vil skuffe, enda overgangen fra eneren var litt rar.

 

I grunnen litt einig. Tok lang tid før eg "kom inn i" TW2 etter at eg gjorde ferdig TW1 nesten rett før. Har berre spelt Enhanced Edition av TW1 riktig nok, så det kan jo bety noko.

 

Ser uansett veldig fram til dette. Alltid fint når ting blir kritisert i ein sniktitt som eg ikkje sjølv synest er noko å kritisere, synest det lovar godt!

Lenke til kommentar

Hei, jeg skal gå til innkjøp av bærbar gamerpc i disse dager. Ser at anbefalt system for witcher 3 er ganske heftig maskinvare:

Intel CPU Core i7 3770 3,4 GHz eller AMD CPU AMD FX-8350 4 GHz

Nvidia GPU GeForce GTX 770 AMD GPU Radeon R9 290

8GB RAM

 

Sliter med å relatere dette til bærbar, tror dere denne vil takle det (i 1080p og ikke minimum): http://www.multicom.no/Multicom-Kunshan-P651S-15e6-4K-UHD-3840x2160e-Intel-Core-i7-4720HQe-16GBe-256GB-SSD-1TB-7200rpme-GeForce-GTX-970M-3GBe-Uten-operativsysteme-25mm-tynn/cat-p/c1000042/p10630718

Lenke til kommentar

 

 

 

Skulle ønske at The Witcher 3 kom ut før Dragon Age 3.

Nå tror alle at The Witcher 3 kommer til og bli slike som Dragon Age 3, fylt med fetch quests og livløs npc.

 

Er ikke alt som teller for deg selv hvordan du selv oppfatter spillet? om naboen min spiller ludo eller yatzy er det siste jeg blir liggende søvnløs over.

Er ikke jeg, er resten av internet som tenker det.

DA:I var noe av det mest shallow spillet jeg har vært borti. Ser ut som fanskaren til Bioware er av samme oppfattning, etter å ha tittet på forume deres. Game of the year, my ass.

Selv ble jeg aldri revet med av DA:I. Så gikk harddisken til helvete og etter det kommer jeg ikke til å reinstalere DA:I igjen selv om jeg var over halvveis i spillet.Kunne like gjerne ha spart de kronene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...