Gå til innhold

GUIDE: Dette verktøyet har Microsoft reservert proffene (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så 100-kronersspørsmålet: Kan en dumpe alle disse endringene til en .reg-fil som en kan lagre ? Det hender seg jo en vil reinstallere.

 

Bare kopier ut mappen C:\windows\system32\grouppolicy etter du har gjort alle endringene, og kopier den tilbake på PC-en etter reinstallasjon. Vil også fungere på andre maskiner, sett at oppsettet ellers er likt.

Lenke til kommentar

Hemmeligholdt reklame for Microsoft. wooooow.

 

Hva med å jobbe enda mer iherdig for at Ekstra-tjenesten skal bli mindre populær?

 

Selvsagt kunne det ha vært interessant å lese om dette gratis. Montro om dere drar en eneste ny Ekstra-kunde på dette her..

Lenke til kommentar

Synd at dette verktøyet er vinklet på denne måten. GPEdit er et utrolig bra og brukbart verktøy.

 

Men hvis folk er fornøyd med å bruke dette verktøyet på en lokal pc utenfor AD for å kunne få Windows til å boote 2 sekunder raskere så får det jo bare være.

 

Hadde vært kult om du kunne skrevet mer om verktøyet istedenfor å fokusere på hvordan en som enkeltbruker kan knote seg til mindre ikoner på start.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå mener jeg personlig at dette var en helt grei ekstra artikkel som har kunnet vært litt lengre.

Det er mange brukere som ikke har kunnskap til bruk av slike verktøy og det hadde vært fint om artiklene til Tek nettverket har kunnet fått en ingress som feks Nybegynner , standard bruker og erfaren bruker og dermed også sørget for at vanskelighetsgraden på informasjonen i artikkelen har ligget deretter.

 

Denne artikkelen legger seg under standard bruker om den følges fra punkt til punkt men man burde også legge inn en liten advarsel der det påpekes at man kan risikere å sitte med ubrukelige funksjoner om man fjerner i hytt og pine.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Nå mener jeg personlig at dette var en helt grei ekstra artikkel som har kunnet vært litt lengre.

Det er mange brukere som ikke har kunnskap til bruk av slike verktøy og det hadde vært fint om artiklene til Tek nettverket har kunnet fått en ingress som feks Nybegynner , standard bruker og erfaren bruker og dermed også sørget for at vanskelighetsgraden på informasjonen i artikkelen har ligget deretter.

 

Denne artikkelen legger seg under standard bruker om den følges fra punkt til punkt men man burde også legge inn en liten advarsel der det påpekes at man kan risikere å sitte med ubrukelige funksjoner om man fjerner i hytt og pine.

Helt enig! Det er litt mer Profesjonal over en Master.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Nå mener jeg personlig at dette var en helt grei ekstra artikkel som har kunnet vært litt lengre.

Det er mange brukere som ikke har kunnskap til bruk av slike verktøy og det hadde vært fint om artiklene til Tek nettverket har kunnet fått en ingress som feks Nybegynner , standard bruker og erfaren bruker og dermed også sørget for at vanskelighetsgraden på informasjonen i artikkelen har ligget deretter.

 

Denne artikkelen legger seg under standard bruker om den følges fra punkt til punkt men man burde også legge inn en liten advarsel der det påpekes at man kan risikere å sitte med ubrukelige funksjoner om man fjerner i hytt og pine.

Absolutt enig i dette! 

Følte meg litt snytt da jeg kom til slutten. "Var det ikke mer?" Regedit-saken gir i det minste inntrykk av å være lengre med to sider.

 

Hemmeligholdt reklame for Microsoft. wooooow.

Så, om de hadde laget en slags "Tips og triks i Photoshop"-artikkel med funksjoner som ikke er helt åpenbare hadde det vært reklame for Adobe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...