Gå til innhold

Dekselet for deg som alltid går tom for strøm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De som trenger god batterilevetid bør gjøre litt research før de kjøper telefon. Jeg har Sony Xperia Z2, og den har fått masse positiv kritikk for batteriet.

Jeg kommer fortsatt til å ha batteri som et viktig kriterium ved valg av telefoner i fremtiden. Den forrige telefonen min var det egentlig ingenting galt med, men batteriet var nesten tomt allerede i lunchpausen, selv om det var fullt om morgenen.
Lite vits i smarttelefon som i praksis må brukes nær stikkontakten.

 

Jeg bruker telefonen aktivt, både til navigasjon i turterreng, wifi hotspot på reise, holde meg oppdatert på nyheter og e-post og mer.

Dagens telefoner har generellt ikke tilfredsstillende batteri, men Xperia Z2 var den beste tilgjengelige telefonen da jeg kjøpte den.

Endret av Mannen med ljåen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Samsung har zerolemon.com

9000 mah på s5 for halvparten av prisen.

Helt fantastisk

hva faen, kan jo ikke sammenlignes?

orker du å bruke så stort batteri kan du like så godt ha en powerbank eller noe lignende ved siden av

Zerolemon er jo akkurat samme produktet som i artikkelen over. Det har eksistert siden s3. Til en tredjedel av prisen med dobbel ytelse.

 

For oss brukere som har store krav til oppetid som er veldig mye på farten er zerolemon en gudegave.

 

Ville jeg hatt en powerbank hadde jeg kjøpt en. En tlf som gir deg 3 dager med mye bruk av alle tjenester. Der den eneste ulempen er litt mer vekt å tykkelse. Det er så sykt verd det. Jeg kommer aldri til å kjøpe en tlf som ikke klarer å gi meg tilsvarende. Powerbanks er upraktisk. Zerolemon er <3.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...