Gå til innhold

Problemfylt MMO-spill får konsollutgivelse


Gjest Slettet+32asd4f

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker hvor hypet jeg var på dette spillet under utviklingen, GTA multiplayer trudde jeg det ville bli. Så feil kan en ta. Menmen på forumet møtte jeg to personer som jeg ble gode kompiser med og har spilt utallige andre spill sammen og fortsatt gamer sammen i dag så kan ikke si at spillet var en flopp sånn sett :)

Lenke til kommentar

Det mest irriterende med dette spillet er at det har så enormt potensiale, men det skjer aldri noe med det..

 

De har snakket om "Engineupdate" i .. over et år.. halvannet kanskje.. det eneste de har gjort er å legge til nye våpen i marketplace, nye jokerboxes osv..

Spillet har som sagt et enormt potensiale, jeg har lagt inn over 1500 timer i spillet, så jeg kan trygt si jeg kjenner det ganske godt nå. Et annet stort problem, som man bare kan forvente av et free2play spill er at det er mange cheaters.. Heldigvis har de fokusert mer på dette den siste tiden og fått lagt inn Fairfight serverside anticheat.. så stort sett alle blir utestengt, men dessverre er dette basert på flagging og folk som sitter å analyserer, så det tar alltid litt tid før cheaterne forsvinner.

 

Spillet er et konkurransestilt spill hvor skill, erfaring og samarbeid er de viktigste nøkkelordene for å spille bra.. Spillet er bra balansert med våpen, til tross for at mange mener det er "pay2win" våpen i marketplace.. Men dette stemmer rett og slett ikke..

Jeg har de fleste våpnene i spillet inkludert alle de legendary våpnene (som er verdt å ha), men ender somregel alltid opp med å bruke STAR556 (som er startvåpenet)..

 

Spillet er rett og slett genialt, men det skjer for lite på utviklingsfronten.. konsentrasjonen til Reloaded studios ligger i å tjene penger på reskin av våpen, ikke på optimalisering av spillet..

 

En annen kjip ting er at det er vanskelig for nye folk å komme inn i dette spillet på grunn av dårlig matchmaking, så spillet egner seg ikke så godt for "casual gamers" .. :/

 

Håper de får ut fingern snart.. men når de skal satse på konsoll spørs det om ikke PCversjonen vil dø ut, sakte men sikkert.. Når GTA V for PC omsider kommer ut, så blir det nok lite APB deretter.. selv om GTA V er mer "casual" .

 

(sorry for en rotete lang post, var visst mye jeg satt å tygget på.. og jeg er samtidig litt ufokusert på grunn av jobb :p)

Lenke til kommentar

APB var moro nok til å være free to play, men etterhvert syns jeg det ble et alt for stort problem med cheatere.

Mulig jeg tar helt feil, og at de kanskje har fikset dette nå

 

Er dessverre cheaters enda, men er mye mindre av det etter de tok i bruk Fairfight :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...