Gå til innhold

Nå kan du hjelpe denne oppblåste stakkaren helt gratis


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt på gjerdet i forhold til Origin. Det blir forferdelig lite brukervennlig om hver utgiver skal ha sin egen tjeneste, og det er strengt tatt bedre om utgiver- og forhandlerleddet er separat, samtidig er det utrolig irriterende at Origin sitter på alle Bullfrogs gamle klassikere.

 

Origin er jo kjempebra . spesielt for og sortere alle The Sims pakkene.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke prøvd TH via Origin ennå, selv om jeg har lagt det til der også.

 

Har opprinnelig spillet fra GOG. Regner for så vidt med at spillet er helt likt uavhengig av hvor det er anskaffet.

 

De av dere som har startet TH fra Origin - kjører det i god gammel oppløsning, kornete og lekkert? Eller har de lagd støtte for større oppløsninger?

 

 

Det kan kanskje være interessant for de aller fleste å installere CorsixTH, som gjør at man kan spille i oppløsningen skjermen din tilbyr. Det er riktig nok en mod/hack for å få det til å fungere, så alle funksjoner og sykdommer er ikke ordnet ennå, og kan inneholde noen bugs. Det er visst work in progress. Likevel, underholdende - og veldig deilig å spille TH i god oppløsning! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Prøvde det nå. Bare synd spillet ikke virket på min PC. spillet krasjer med engang. Teit av Origin. Prøvd uten PhysX dedikert kort også.

 

Se signaturen min for mine specs. Dette spillet liker definitivt ikke X99 serien.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

"EA ruller stadig ut nye spill gratisprogrammet sitt, enkelt og greit kalt On the House, eller Origin spanderer her til lands."

 

Nei "on the house" oversettes til "på huset" som betyr at huset (butikken) betaler/ spanderer. Ja det er Origin som er butikken, men ikke oversett så feil.

Lenke til kommentar

"EA ruller stadig ut nye spill gratisprogrammet sitt, enkelt og greit kalt On the House, eller Origin spanderer her til lands."

 

Nei "on the house" oversettes til "på huset" som betyr at huset (butikken) betaler/ spanderer. Ja det er Origin som er butikken, men ikke oversett så feil.

 

hehe, det heter jo "Origin spanderer" når man velger norsk språk i Origin...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Litt på gjerdet i forhold til Origin. Det blir forferdelig lite brukervennlig om hver utgiver skal ha sin egen tjeneste, og det er strengt tatt bedre om utgiver- og forhandlerleddet er separat, samtidig er det utrolig irriterende at Origin sitter på alle Bullfrogs gamle klassikere.

Origin er jo kjempebra . spesielt for og sortere alle The Sims pakkene.

 

 

Ja, det er jo et skikkelig vinnerargument. :p

Lenke til kommentar

 

"EA ruller stadig ut nye spill gratisprogrammet sitt, enkelt og greit kalt On the House, eller Origin spanderer her til lands."

 

Nei "on the house" oversettes til "på huset" som betyr at huset (butikken) betaler/ spanderer. Ja det er Origin som er butikken, men ikke oversett så feil.

 

hehe, det heter jo "Origin spanderer" når man velger norsk språk i Origin...

 

 

Tuller du eller :p Jaja, da får jeg kle på meg bombevesten og dra til Originserverne da :D

Lenke til kommentar

 

 

"EA ruller stadig ut nye spill gratisprogrammet sitt, enkelt og greit kalt On the House, eller Origin spanderer her til lands."

 

Nei "on the house" oversettes til "på huset" som betyr at huset (butikken) betaler/ spanderer. Ja det er Origin som er butikken, men ikke oversett så feil.

 

hehe, det heter jo "Origin spanderer" når man velger norsk språk i Origin...

 

 

Tuller du eller :p Jaja, da får jeg kle på meg bombevesten og dra til Originserverne da :D

 

*black choppers approaches in the horizon*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...