Gå til innhold

Skandalespillet The War Z solgte 2,8 millioner kopier


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

" Vi hadde gode intensjoner. Vi er fans av sjangeren, og ønsket å skape et spill som skulle bøte på problemene mange hadde med DayZ."

Trodde de sa at dette spillet var under produksjon lenge før DayZ kom ut. :p Må nok bare le av den gjengen der altså. Aldri sett maken til et så useriøst og dårlig spillselskap før.

Er nokk mye pga. youtube og twitch dette selger ja.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor denne sjarlatanen enda unnes dekning. WarZ er helt åpenbart en spillbransje-mockbuster, en kjip etterligning laget med tanke på gamlinger og andre peilingshemmede som tror de kan få den siste storfilmen i billigkurven på Walmart mens den enda går på kino. Men disse filmene finner aldri veien til lerretet, og disse spillene burde ikke være på Steam.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Ja tror nok endel ble lurt i fellen, og at endel kjøpte det tidlig i håp om at spillet ble like bra som konseptet. Vet også om flere som spilte videre i håp om at det skulle bli bedre, så det er en rar verden vi lever i.

 

Jeg vurderte også å kjøpe dette spillet på et tidspunkt, men fant fort ut hvor dårlig det var når inntrykkene strømmet inn på Youtube. Likevel var det også noen streamere som elsket spillet av en eller annen grunn, og som sikkert vervet endel. Det var spesielt en fyr jeg kikket på i 10-20 min eller noe som ble utsatt for omtrent alt det verste spillet kunne utsette han for gjennom hackere, griefere, campere, bugs hvor ting forsvant eller hvor han satt seg fast i usynlige barrierer, ble drept av usynlige zombier osv. Lista ble veldig lang bare på de få minuttene, i tillegg til at spillet så grusomt ut og var teknisk meget svakt, men likevel storkoste han seg av en eller annen grunn. Så de har vel kanskje fått noen spillere pga slikt.

 

Uansett så tror jeg ikke de har solgt 2,8 millioner kopier for å si det sånn..

Lenke til kommentar

Ikke glem, dette er fra skaperne av Big Rigs: Over the Road Racing.

Mener du dette spillet https://www.youtube.com/watch?v=h6DtVHqyYts

Utrolig morsomt om man ser fra fra 4:02 måtte le litt for spillet er jo litt glitchy

Og dem vil ha $80 USD for spillet lol lastebilene mangler jo masse deler også haha

og ephiczs physhiczczces på 3:10 og mange andre steder hahaha.

Endret av Dragons
Lenke til kommentar

 

Ikke glem, dette er fra skaperne av Big Rigs: Over the Road Racing.

Mener du dette spillet https://www.youtube.com/watch?v=h6DtVHqyYts

Utrolig morsomt om man ser fra fra 4:02 måtte le litt for spillet er jo litt glitchy

Og dem vil ha $80 USD for spillet lol lastebilene mangler jo masse deler også haha

og ephiczs physhiczczces på 3:10 og mange andre steder hahaha.

 

 

Å gud, hysterisk morsomt :rofl:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...