Gå til innhold

Samsung smeller inn siste Android på Galaxy S5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Umulig å kjøre update med minnekort i. Kies sier den krever 3gb med "memory" (dvs diskplass) men selv med 6gb ledig går det ikke. Løsningen er å unmounte SDcard og så kjøre update. Tuuuuuuungvint. Når det er sagt så greier ikke Kies å snakke med samsung sin server for øyeblikket.. Så da er det ikke mulig å oppdatere... Neper..

Lenke til kommentar

med tiden er det kanskje mulig å være nøktern optimist mht Android 5.x. De første versjonene som ble distribuert OTA til mange Nexus-dingser var rene katastrofen. F.eks var mange Nexus7 brett tilnærmet ubrukelige fra de fikk 5.0.0 OTA i midten av november til 5.0.2 ble distribuert i forrige uke.

Lenke til kommentar

Oppdatering 2, Dette er en særdeles ustabil oppdatering, jeg ville holdt meg på ventebenken om jeg hadde muligheten. Dersom du har flyttet mange applikasjoner til minnekortet så flytt dem tilbake (pass på å ha minst 3GB ledig plass før oppdatering) da etter oppdatering vil ingenting som eksisterer på Minnekortet fungere. En restore fungerer heller ikke da KIES ikke ser det som samme telefon før og etter oppdatering, dvs all data er lost med mindre du vil selv sitte å styre med å kopiere de filene du trenger.

 

Bruk: Bra hastighet, nye koole effekter, bedre varslings meny. Generelt sett bedre look.

 

Men, vent med 5.0 til samsung gidder å gi oss 5.0.2.!!!

Lenke til kommentar

Glad jeg oppdaterte dagen før tek.no skrev denne artikkelen, mtp de problemene det refereres til i kommentarfeltet :-)

Android 5 er et godt steg i riktig retning mtp varslingsmenyen. Men hadde håpet Samsung hadde klart å legge inn en mulighet for å ha en 5 x 5 grid på skrivebordet. 4 x 4 virker dustet med en så stor skjerm!!

Lenke til kommentar

Oppdatering, telefonen oppførte seg som en gammel windows innstallasjon og bootet høyst ufrivillig fra min side 4 ganger og da var alt som før, alle apper som var innstallert på SD kort var tilbake.. Meldinger forsvinner dog i "notification", kan sikkert stilles inn på , eller så er det fordi smartklokka "stjeler" notification meldingen.. guden vet.. Ser bedre ut, ikke like smooth som først antatt, men men..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...