Gå til innhold

2015 kan bli et storslått pc-år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg for min del kommer til å kjøpe en Surface Pro 4 (om det vil hete det da). Denne kombinasjonen med pennen, OneNote og en lett enhet er for min del gull verdt. Slipper notatbøker osv. og jeg har en stasjonær maskin som tar seg av alt det tunge arbeidet jeg måtte ha behov for å gjøre :)

 

Merker at laptop'en får mindre og mindre bruksområder da den er for tung (retina 15", 2kg) til å drasse med seg overalt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg for min del kommer til å kjøpe en Surface Pro 4 (om det vil hete det da). Denne kombinasjonen med pennen, OneNote og en lett enhet er for min del gull verdt. Slipper notatbøker osv. og jeg har en stasjonær maskin som tar seg av alt det tunge arbeidet jeg måtte ha behov for å gjøre :)

 

Merker at laptop'en får mindre og mindre bruksområder da den er for tung (retina 15", 2kg) til å drasse med seg overalt.

 

Ja, for min del ser jeg at nettbrett tar mer og mer over jobben bærbare skulle ta seg av. Men ja, Surface Pro 4 kommer nok til å bli en slager, kan bli min om jeg får råd :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

snip

Ja, for min del ser jeg at nettbrett tar mer og mer over jobben bærbare skulle ta seg av. Men ja, Surface Pro 4 kommer nok til å bli en slager, kan bli min om jeg får råd :p

 

 

Jess, Surface Pro kommer til å ta over for studentene og lett PC bruk i nær fremtid. På lengre sikt tror jeg nettbrett med full OS (enten OSX eller Windows) kommer til å drepe bærbar PC totalt. Man ser allerede tendensene på bærbare vs. mobiltelefoner og at man får et marked for workstations til tung behandling for de som trenger dette.

 

Men vil påpeke igjen; iPad er ubrukelig, det er underholdning og surfing, ikke noe annet. Har man derimot ett nettbrett ala surface pro med fullverdig OS: Fremtiden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...