Gå til innhold

Microsoft med hard kritikk av Google for å ha offentliggjort sikkerhetsfeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Microsoft har også hatt noen blundere med sikkerhetsoppdateringer. Er slikt press skyld i det, eller har Microsoft sin utviklerstab fallert noe?

 

Jeg synes Microsoft gjør en del feil for tiden. Windows 8 er jo helt feil. Å slippe sikkerhetsplasterlapper som tar knekken på en viss prosentandel av Windows PC'ene (Windows 7) er ekstremt, selv om det kan skje den beste.

 

Jeg synes ikke Microsoft er så "best". Egentlig har jeg vel alltid syntes at Microsoft har hatt "herk-produkter". Men, det må jo ha vært en viss forbedring samt forverring over alle disse årene.

 

Windows 2000 var en forbedring. Vista og Windows 8 var en forverring. Og alt før Windows NT var egentlig søppelvare i "streng forstand", selv om de lot seg bruke litt til det ene og det andre. Gaming har jo alltid vært med, selv i DOS-dagene til Microsoft så fantes det spill. Sikkert noen som syntes Windows 95SE til 98 var supert å game på. Jeg synes bare Windows var dårlig den gang, uavhengig av bruksformål.

 

Egentlig så burde vi være glade for at Google er så strenge med Microsoft. For i utgangspunktet så burde jo OS'et være den programvare som ble lagt strengest utviklerregler for. OS'et burde være så feilfritt som mulig, selv ved lansering. Man, vet det aldri har stemt overens at noe er feilfritt ved lansering.

 

Men, når produkter er sveitserost-hull-befengte selv etter år med plasterlapping, da er det noe galt med utgangspunktet for hvordan OS'et ble utviklet.

 

Nå er det på tide med en ny OS æra synes jeg, mulig jeg er alene om å mene det !?

Endret av G
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...