Gå til innhold

Jason vender tilbake til spillverdenen


Gjest Slettet+32asd4f

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En spiller Jason, og de andre spiller de som slaktes? Er dette det spillet som skulle være basert på 80-talls slashere, eller er det bare en rip-off av et spill som ikke er ute ennå? Uansett er jeg svært skeptisk.

 

Btw, hvilken tv-serie er det snakk om? Er stor fan av Friday 13th, og synes det er svært rart jeg aldri har hørt om den. Har dog sett noen episoder av den forrige serien (uten Jason), og det var ræva nok. Den hadde jo ingenting med Jason eller Friday 13th å gjøre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Beklager. Nest siste avsnitt i originalartikkelen:

"With a new television series on the horizon and plans announced for the thirteenth installment of the film franchise ..."

Det er det eneste jeg vet.

Lenke til kommentar

Ser det gikk noen rykter om en serie basert på Friday 13th i april i fjor, men klarer ikke finne noe som helst nyere enn det. Tror vi tar den serien med en stor klype salt, med mindre noen har noe konkret å vise til.

 

Og for å gå tilbake til det andre spørsmålet mitt: Er dette et "nytt" spill, eller er dette det andre slasher-spillet som ble annonsert for en god stund siden? De høres mistenkelig like ut, men det andre var basert på "80-talls grøssere", og ikke en spesifikk film.

Lenke til kommentar

Det andre heter Slasher Volume 1: Summer Camp, og ble annonsert i oktober i fjor. Konseptet er det samme, med en som morder og seks til åtte som uskyldige ofre. I tillegg er både Tom Savini og Harry Manfredini involvert. Savini står for effektene i blandt annet Friday 13th, og Manfredini laget musikken til blandt annet... jepp, Friday 13th. Lett å bli forvirret da. ;)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...